Noen som har tatt 3D-ul?

Jeg har ikke tatt 3d-ul, men jordmor sa forrige gang at det kunne vi prøve på neste UL som er i uke 28, så selv om jeg ikke har peiling, kan det jo virke som uke 28 iallefall er innafor?:)

Sniker
Vi ble anbefalt i mellom uke 28 og 32, hvis vi skal ha blir det nok nærmere uke 28 :happy:

Før uke 28 er babyen veldig tynn, etter uke 32 begynner det å bli veldig dårlig plass og babyen ser skvisja ut. Så mellom uke 28-32 er best.

Jeg var idag. 26+0! Mener de sier mellom 26-32! Vi fikk veldig dårlige bilder pga hun lå med ansiktet mot morkaken, så skal tilbake om to uker. Da er jeg 28+1

Uke 27-29
Uke 28 er d mest foster vann og best å få finest bilder. Jeg tok i uke 28 med forrige kjempe bra bilder fikk jeg.

Vi tok i uke 29 skulle egentlig i 26, men den ble utsatt pga. Covid-19. Ble veldig fine bilder og filmer, har sett på den mye etterpå! Tok ikke med førstefødte, men glad jeg gjorde det nå

Vi har tatt! Best mellom 28-32 som nevnt over her. Kjempe fine bilder. Koselig å gjøre oppe i ett svangerskap med ellers mye plager.

Back
Topp