Noen som har tanker rundt dåp?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Når passer det å døpe juli barna? Har veldig lyst på en dåp i sommer sol på verandaen, men det blir så hastig;) tenker på starten av september....

Andre som har planer?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

blir november for vår del :)

Her er det usikkert om det blir dåp, men vår første døpte vi rundt 4 mnd.
Men det er jo dere som bestemmer når dere ønsker å døpe barnet. Det kan være fint vær tidlig på høsten også. Jeg har jo et høstbarn fra før, og husker at jeg ankom føden i singlet! ;)

Sant det. Vi giftet oss 23. Sept 2006 og da var det sommer varme 23 grader og sol.

Har tenkt å døpe mellom 2 og 3 mnd denne gangen. Kommer litt an på når kirka vår har dåp og plass:)

Venter nr 3 4. August:)

Skal døpe i september en gang :)

vente ei tulle 20 Juli ♡

Her blir det dåp i oktober.

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Blir vel dåp i oktober tenker eg. Må se når lokalet og kirken er ledig. Var litt fristende å ta 13/10-13 da min far også har bursdag den dagen.

Kanskje rundt juletider? Vi bor så langt unna resten av familien, så det er ikke bare-bare å få det til å klaffe for alle.

Vi håper også på å ha dåp før sommervarmen er helt borte. Vi håper på å kunne arrangere dåp innen utgangen av september. Vi må sjekke når kirken har åpene dager først da :)

Hva serverer dere i dåpen?

Vi skal ha dåp 11.august, men aner ikke hva som er vanlig, hehe... Vi har måttet sette av dato før han ble født siden det er familie fra USA som skal over og måtte kjøpe billetter:)

Blir vel gjerne koldtbord denne gangen også. Vi ordnet alt selv alt sist, så kommer nok til å gjøre det igjen. Krysser og håper at vi får lokalet som vi vil ha denne gangen.

Vi skal ha dåp 8.september.
Fargene vi kommer til å bruke blir hvit sølv og lyseblå.
Maten vi skal servere er spekemat, rømmegrøt og frukt.
Vi må ha laget på lokale da vi blir nærmere 50 stk og ikke har plass hjemme. Men besteforeldrene til mannen min som eier lokalet da..
Ellers er invitasjonene laget og bestillt.
Gleder meg til å døpe søringen min! <3

Ja, blir siste søndag i september:) faddere er bestemt og skal prøve å finne lokale å leie neste uke;)

Her blir det dåp 13.10 ... bestemte for en stund siden , da vi reiser til usa 10 dager etter :) vi skal på harry handling i aug. Så har vi koldtbord :)

Har ikke planlagt så mye rundt dåp enda, men tenker at november kanskje kan være en grei tid for oss.. Og så vet jeg hvem jeg vil spørre om vil være faddere :)

Back
Topp