noen som har svar...?

*VirrA*

Andre møte med forumet
jeg hadde ikm dag på mandag som var, men ingen tante og se... jeg tok en test på tirsdag, men den var negativ. nå er det søndag og har fortsatt ikke sett noe til tanta, ikke noe som tyder på at hu kommer heller egentlig.. jeg har en sånn slimaktig utflod, sånn som jeg pleier å ha rundt eggløsning, hva kan det være?? tenkte jeg skulle ta en test i morgen, for da er det gått en uke over ikm...

noen som har vært borti lignende???

jeg er "prøver", er 5pp nå og hvis det ikke skjer noe snart blir jeg gal...[:o]
men men, jeg tar tiden til hjelp, men det hadde jo vært gøy om det var noe på gang nå..

ja, man blir gal etter sånn ca 6 pp, så du har en pp igjen...Jeg har gått 17 pp nå, og jeg har blitt fullstendig koko................

unnskyld at jeg sklei ut et øyeblikk...
Det virker jo som du er gravid da, det er mange som ikke tester positivt med en gang vet du [;)]

ja, jeg skal huske på å informere.. uansett om det er positivt eller negativt. jeg har liksom så mage symptomer også... i dag har jeg fått noe sinnsykt ømme brystvorter også.. hmmm...

Blir spennende å høre hva du sier i morgen da [;)]
Jeg tok en clearblue test allerede 3 dager FØR IKM å den va positiv på fredag etter 9 PP.
Så det var på tide..men jeg hadde noen små blødninger i går [:(] Så jeg skal til legen i morgen (i alle fall ringe han). Noen sir det er vanlig med noen små blødninger, men det uroet meg MASSE!

Vil bare ikke miste nu som det endelig har skjedd!

Lykke til i morgen [;)]

Kathrine

det er mange som får positivt med en gang... syns det er så rart at jeg er en uke over ikm og det er negativt... huff....

hørt det er vanlig med noen små blødninger jeg også.. lykke til i morgen, det går nok bra skjønner du!![:)]

Noen får jo ikke positivt resultat før i 8 uke.... x fingrene for at du er gravid... lykke til med testinga!

Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon som deg. Hadde IKM på søndag - tok test hos legen på tirsdag som var negativ - og sitter her 1 uke etter IKM uten å ha sett/kjent noe til tante rød. Jeg kjenner antydninger til mensen-murringer innimellom, men ikke noe som skal tyde på at TR er på vei. Holder på å bli gal, jeg. Men nå har jeg bestemt meg for å bare vente. Får lønning på torsdag, og har jeg ikke fått besøk av TR til den tid, må jeg vel bare ta en ny test. Det må jo skje noe snart.... Holder på å bli tullete, jeg.
Håper vi er i samme båt begge to, og at det er en litten "luring" i magene våre. Lykke til!

hej!

Ja, jeg er også i samme situasjon!! Hadde el på mandag for tre uker siden, men ingen tegn til tanta, og testene er negative!!!! Lurer på om jeg stresser så mye med det at hele systemet stopper opp... [&:] Blir smågal ja!! Men tror ikke JEG er gravid i hvertfall, for jeg hadde drøssvis med symptomer, men de har avtatt.... Snodige greier!

Lykke til i hvertfall[:)] Håper du tester POOSITIVT neste gang! Du også tryllering!

Takk for det. Men jeg har faktisk kommet til et punkt der jeg bare vil finne ut om det er det ene eller det andre. Det å gå i uvissheten er aller værst. [&:]

Enig med deg! Nå blir jeg faktisk skuffa når jeg går på do og oppdager at tanta IKKE har kommet. Er så sikker på at jeg ikke er gravid, og da kan den lik så godt bare komme, så vi får starte på nytt..

helt enig... skulle ønske tanta kom så jeg kunne begynne på nytt... det ble en negativ test igjen....[&o]

HELT ENIG!! Skulle hatt TTR (IKM) søndag, 09.10. Ingen TTR kom.

Testet nå på torsdag, negativ. Ingen TTR ennå.
Har litt sånn "melk"-aktig utflod, og forrje uke var brystvortene mine ekstremt øm,
men brystvortene var sånn før forrje TTR også. Vi får sjå.......

ORIGINAL: Misin

Enig med deg! Nå blir jeg faktisk skuffa når jeg går på do og oppdager at tanta IKKE har kommet. Er så sikker på at jeg ikke er gravid, og da kan den lik så godt bare komme, så vi får starte på nytt..

hei nina_86.

Det kan fortsatt være for tidlig å teste. Det finnes jo fok som går i over 8 uker før de tester positivt. Det har jeg lest her inne altså!! Håper du er gravid jeg!!

Klem, M

avogtil kan befruktningen skje senere enn antatt,og da vil det ikke vise så tidelig på testene.Jeg testet ikke positivt når jeg var ei uke for sein,men uka etter ble det to streker.etter ca to sekund.

Fortsatt ikke tantebesøk?? Ikke jeg heller.... Luuurer fælt nå ja!!

Lykke til jenter! Superspennende!!

Back
Topp