håpefull2011
Første møte med forumet
Hei. er så å si ny her, men satser på at jeg er på rett sted nå.
november 2009 fikk jeg beskjed fra min gynekolog om a jeg har tette eggledere. å da hadde jeg å samboeren prøv i ett år med å bli gravid. var til faslege 18 januar, han sendte den dagen mine papirer til fertilitetsklinikken ved st.olavs. han sa vi fikk høre fra de iløpet av 3uker. nå mandag ha vi ventet 8uker.. har ikke hørt noe fra de. har nakket med fastlege å han sier at vi skal kontakte de ijenn vist vi ikke hører fra de iløpet av mars. så vist jeg ikke har fått noe brav fra de innen 1april så skal jeg ringe faslegen. Vi ble rådet til å lese brosyren inne på nettsiden til st.olavs, vi har lest den, har hatt go tid......... på hjemmesida til st.olavs ser man jo beregnet ventetid, å den er nå på 12 uker. Men jeg har jo ventet allerede i 8uker på det første brevet.. :-O
er det 12uker ventetid på det første brevet så sjer allt med en gang etterpå?
*hvor lege ventet dere på å få høre fra de?
*hva står det i det brevet?
*er det 12uker ventetid fra samtale til beh. start?
*tror dere vi blir beh. før sommeren?
*må jeg ha dato på de tre siste mens?
*dere som har erfaring med det, er eggutak og innsetting smertefullt?
*tar de mye hensyn til deg som pasient eller er det ikke så stor deal å være igjennom en slik beh. lengere?
håper det er noen der ute som har noen svar:-)
november 2009 fikk jeg beskjed fra min gynekolog om a jeg har tette eggledere. å da hadde jeg å samboeren prøv i ett år med å bli gravid. var til faslege 18 januar, han sendte den dagen mine papirer til fertilitetsklinikken ved st.olavs. han sa vi fikk høre fra de iløpet av 3uker. nå mandag ha vi ventet 8uker.. har ikke hørt noe fra de. har nakket med fastlege å han sier at vi skal kontakte de ijenn vist vi ikke hører fra de iløpet av mars. så vist jeg ikke har fått noe brav fra de innen 1april så skal jeg ringe faslegen. Vi ble rådet til å lese brosyren inne på nettsiden til st.olavs, vi har lest den, har hatt go tid......... på hjemmesida til st.olavs ser man jo beregnet ventetid, å den er nå på 12 uker. Men jeg har jo ventet allerede i 8uker på det første brevet.. :-O
er det 12uker ventetid på det første brevet så sjer allt med en gang etterpå?
*hvor lege ventet dere på å få høre fra de?
*hva står det i det brevet?
*er det 12uker ventetid fra samtale til beh. start?
*tror dere vi blir beh. før sommeren?
*må jeg ha dato på de tre siste mens?
*dere som har erfaring med det, er eggutak og innsetting smertefullt?
*tar de mye hensyn til deg som pasient eller er det ikke så stor deal å være igjennom en slik beh. lengere?
håper det er noen der ute som har noen svar:-)