Noen som har stellebord på badekaret?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hvordan er det? Grei stellehøyde? Jeg er lav, så for meg går det nok bra, men samboer er høy (nesten 1.90). Trenger ikke med badebalje tror jeg, vi kan bruke badekaret, ellers så har vi balje fra det andre stellebordet som vi ikke har plass til på badet. Er sånne stellebord greie å ta av når badekaret skal brukes? Er bare lillegutt som bruker badekaret her i huset, er dusj utenom. Noen med forslag til gode badekar-stellebord som ikke koster skjorta?

Vi hadde;) Genialt! tar jo ikke store plassen..

Man må jo bøye seg litt... jeg er 174.. og pappaen hennes er et sted mellom 180-190.. gikk greit for han også..

Vi hadde et sånt med sugekopper på.. som du bare setter på badekaret.. Tror vi kjøpt et brukt et på finn.no jeg.

Vi kjøpte på finn, så vet ikke hvem som fører det, men vårt er genialt. Kan lett tas av og på badekaret, eller bare løftes opp i høyden om vi skal dusje.

Det har badekar på seg og det anbefales. Så slipper man å sitte ned når man skal både dem. Var har også justerbar høyde. Jeg er 1,72 og har perfekt arbeidshøyde. Ser at den kan justeres enda høyere også.

Prikketrusa skrev:
Vi har dette: http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=903&produkt_nr=w1
Det funker kjempebra. Vi har med balje, og den var iallefall super i starten. Nå bader hun for det meste i badekaret så hun får plasket litt. 
Vi er normalt høye, jeg er ca 165 og han er 180. 
Ser at stellebordet kan høydereguleres også, tror nok vi har det på standardinnstillingene. 

Denne har jeg faktisk kikket på! :) Men i dag ble jeg usikker på om vi vil få det til å passe. Har kranene på badekaret på det stedet som vi må ha stellebordet... (enden av badekaret står helt vegg i vegg med dusjkabinettet).. Så hvordan vil det gå og sette stellebordet over kranene? Er det plass til det? Og kan stellematta snus?

Back
Topp