Noen som har startet med innkjøp av div ting til babyen?

Miiiiilla

Andre møte med forumet
Er det noen av dere som har startet med innkjøp av diverse baby ting? xsmile9
Jeg har enda ikke turt å kjøpe noe er 12 uker å var på UL for andre gang på fredag og alt så bra ut mye sparking å boksing med armer å bein:love017
 
Har ikke kjøpt noe enda her heller :) tenker å gjøre det etter OUL, bare for å ha en grense for meg selv ;)
 
Ikke enda, men er bare 8+4 da. Hvis alt ser bra ut når jeg er 12 uker på vei så har jeg litt lyst til å kjøpe et nøytralt klesplagg for å feire litt :D Når jeg kommer så langt at jeg får vite kjønn så vet jeg ikke om jeg klarer å styre meg, da blir det sikkert litt innkjøp av diverse :hilarious:
 
Har ikke kjøpt noe enda her heller :) tenker å gjøre det etter OUL, bare for å ha en grense for meg selv ;)
Ja. Har tenkt noe av det samme. Første svangerskapet kjøpte jeg ingenting før helt på slutten da jeg var redd det var bad luck. Men tenker ikke like mye på det denne gangen.
 
Ikke enda, men er bare 8+4 da. Hvis alt ser bra ut når jeg er 12 uker på vei så har jeg litt lyst til å kjøpe et nøytralt klesplagg for å feire litt :D Når jeg kommer så langt at jeg får vite kjønn så vet jeg ikke om jeg klarer å styre meg, da blir det sikkert litt innkjøp av diverse :hilarious:
Hehe, jeg har kjempe lyst til å kjøpe masse masse jeg også men biter tenna sammen:happy:
 
Ja. Har tenkt noe av det samme. Første svangerskapet kjøpte jeg ingenting før helt på slutten da jeg var redd det var bad luck. Men tenker ikke like mye på det denne gangen.
Jeg gikk på motsatt smell med første, kjøpte så mye nøytralt før OUL, og fikk brukt nesten ingenting av det da jeg gikk crazy på farger etter at jeg fikk vite kjønnet :hilarious::hilarious:
 
har egentlig alt vi trenger etter forrige barn men kanskje jeg kjøper et lite nøytralt klesplagg etter uke 12:)
 
Vi er 10 uker på vei og vi har kjøpt litt, men vi har prøvd i 1 år så vi er veeldig klare, og får nesten alt fra en venninne som har mye utstyr, men nå kjøper vi ikke noe mer før OUL :)
Meeeen vi har vugge,og stellebord, men venter men vogn til 6-7-8 mnd:)
 
Det eneste jeg har handlet så langt er Bbhug me pute, men mulig jeg kjøper liiiiiiitt etter tul om 2 uker om alt ser fint ut :) vi har det meste fra storebror da, heldigvis. Gleder meg veldig til å ta fram alt, vaske og sortere og sånt :happy:
 
Jeg har kjøpt en Bbhug me pute og stellebord. Ellers venter jeg med mye av handlingen til etter OUL. Har fortsatt alt av babyklær og og babyutstyr etter guttene :joyful:
 
Ikke kjøpt noe. Er 12+2. Har det meste fra før men trenger en bilstol til, tvillingvogn samt ny bil:hilarious:
 
Ikke kjøpt noe, venter til etter oul med det meste. Orker ikke fylle huset allerede når det er så lenge til termin. Pluss vi har det meste fra før.
 
Har tenkt til å kjøpe noe garn og strikke et eller annet, ellers blir det ikke så mye spesielt. Vi har jo en på halvannet år, så det er mye å arve den veien.
 
Vi har kjøpt og fått en del klær, og bestemte oss for å ikke kjøpe mer frem til OUL. Men så var det salg på den vogna vi ville ha, og da måtte vi bare slå til. Også har vi begynt å tenke at det faktisk er lurt å kjøpe litt her og der sånn at vi kan fordele utgiftene litt. Neste post på lista er bilstol!

Ellers er vi veldig heldige som har ca 15 stk som har tryglet oss om å få begynne å strikke allerede, og det må man jo bare si ja til :D Så takknemlig <3
 
Jeg kjøpte noe før vi engang begynte med prøvingen :hilarious: Det var julemarked på senteret med en mann som solgte treleker. De minnet meg sånn om morfar (som selv lagde mye i treverk) at jeg måtte kjøpe en. Den blir stående til pynt til knøttet ikke lenger er et knøtt og stor nok til å leke med den. Ellers har jeg et par strikkaplagg og mannen kom hjem i går med en liten bamse :Heartred Troen på at det går fint er stor her :p
 
Back
Topp