Noen som har startet handlingen?:)

Maiiks

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Jaa, som overskriften sier:) Er det noen som har våget seg til å handle noe til baby?;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe enda.. men sikler på vogner hver dag :P og overalt hvor jeg går så er alle gravide eller triller rundt på en liten en. Med en gang vi får vite kjønn så skal vi ut å handle.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja!
Har kjøpt 2 mikroskopiske velourjoggebukser t mini, mobywrap frå ebay, og 2 lamazeleike frå ebay
141210273874_1.jpg
141193825273_1.jpg
36070900228200000008_1.jpg

Ikke enda.. Tenker at jeg bruker sommeren til det ;) Vet det sikker kommer bilstoldager hos barnashus ol. i august med masse tilbud (skjer hvert år).
Eneste jeg tenker er at jeg vil bestille vognen i god tid. Husker sist så var det lang leveringstid på den jeg vil ha, og jeg skal ha samme merke denne gangen også, uten tvil!:) Emmaljunga. Helt supert.

Vi skal ta oss en lørdag og titte litt i butikkene, men vi venter til alt er offisielt, slik vi ikke blir ferska. Er snart 11 uker.. leeenge igjen ;)

Jeg har kjøpt en haug med myke små vaskekluter...:p Har gått igjennom alt etter den kommende storebror og fått litt oversikt over hva vi har og hva vi mangler :-)
Vogn og bilstol må kjøpes iallefall:-) å ny manduca bæresele :-)

Har snoket litt i butikker, men ikke handlet enda. Er nok ikke lenge til fristelsen blir for stor :P

Nei jeg holder igjen. Svigermor har begynt da :P Er 11 uker og har såvidt begynt å fortelle til de utenom kjernefamilien. Så shopping er langt unna

-Taster fra appen-

Jeg måtte ut å ha litt mammaklær i dag, og da måtte jeg bare kjøpe noe til lille klumpen! Ble en liten kosebamse og rangle i beige farger :-D måtte bare ha!!!

Sent from my iPad using BV Forum

Sliter fortsatt med å skjønne at dette er virkelig.. så tror jeg klarer å holde meg en liten stund til ;)

Tenker at vi greier å holde oss til etter Oul :-P å ikke en dag lenger hehe

kom over en brukt sprinkelseng for 200 kr. så da slo jeg til der. Spare penger der vi kan, har så mye annet å bruke penger på.

Nei, venter en stund til. Forrige gang feiret vi at alt var bra på oul med å shoppe de første babyklærne. :)

Nei, men veldig lyst :) men får vel vente til man vet kjønnet :)

Har ikke kjøpt noe enda. Tenkte jeg skulle vente tiø ultralyd
jeg har sortert tøyet etter minstemann. Hadde jo bestemt meg for at han skulle være den siste, så har gitt vekk nesten alt tøyet. Har heldigvis to venninner som har sagt at jeg kan arve masse tøy:)
Har vogn, vugge og grindseng.

Nei, venter en stund til. Forrige gang feiret vi at alt var bra på oul med å shoppe de første babyklærne. :)

Det høres ut som noe vi adpoterer :)

-Taster fra appen-

Vi venter også :) har så mye etter førstemann så om det blir enda en gutt er d ikke stort vi trenger !

Har masse etter tulla, så venter til vi vet kjønn:)

Jeg kjøpte en Therrmopose fra Go'ing forleden. Kom i posten idag!
Var tilbud på de, og i tillegg hadde jeg en sånn til førstemann som jeg var veldig fornøyd med. (Solgte den for leeeenge siden.)

Back
Topp