Noen som har Sony Ericsson XPERIA

Godhjerta

Glad i forumet
X10 mini pro ??

Har akkurat fått en sånn, for å teste. Hvis jeg liker den, kan jeg beholde den.
Ved første øyekast ser den bra ut, og jeg er generelt fornøyd med Sony Ericsson.
Men jeg får jo ikke startet den da. Den mangler et minnekort, som tydeligvis skal inn sammen med simkortet.
Merkelig patent.
Så spørsmålet mitt er; Går det ikke an å starte mobn uten minnnekortet? Det skal vel følge med?

Mener å huske det følger med et lite minnekort når man kjøper telefonen, men man kan også kjøpe løst i butikken. Hvis du låner den av noen, så kanskje de har tatt ut minnekortet siden personen kanskje har bilder o.l  på det?

Min personlige mening er at den mobilen ikke er verdt å prøves en gang da :P hehe :) Jeg hadde min i 5 måneder eller noe tror jeg før jeg fikk "grini" meg til å kjøpe ny mobil på abonomentet til min kjære. Den la på plutselig når jeg snakket i telefonen. Den er kronglete å skrive meldinger med og mye av hele oppsettet var i grunn veldig tungvindt på enkelte områder. Min da ettåring skjønte fort hvordan man fikk opp tastelåsen på den også :P Så måtte ha kode på tastelåsen som også ble litt tungvindt :P

Jeg har en gammel sony ericsson, syber-shot, k810i  - som jeg lenge har forsøkt å bytte ut med ny mob. Har prøvd mange ulike, men kommer alltid tilbake igjen til gamlemob'n.

Så kan hende det blir den gamle en stund til.

Alle, og da mener jeg alle, jeg kjenner som har den telefonen sier at det er en møkkatelefon uten like. De virkelig hater den. Er visst mye feil med den og.

Jeg har hatt min nå i ett år og jeg anbefaler at du IKKE skaffer den. Du kommer bare til å irritere deg. Den må oppdateres hele(!) tiden, skjermen begynte å henge seg opp etter 2 uker. den blir glovarm når du snakker lenge, den legger på når du snakker, batteriet lever i maks 1 dag hvis du er heldig, men det er kun hvis du nesten ikke har brukt den, ringer du lenger må du lade etter kort tid.... og lista er lang. Gikk ikke mange ukene før jeg angret og ville ha ny, men det har jeg ikke fått ordnet enda, så jeg sliter meg videre:(

Men nå er bryllupet mitt overstått og stipende snart på vei, så mine bekymringer er snart over! HURRA;)

Jeg må være helt ærlig å si at jeg er den eneste jeg kjenner som aldri har hatt noe tull med min, og jeg er ganske fornøyd
Det eneste er at MMS'er ikke kommer inn automatisk. Det kommer ei melding om at jeg har fått en, og så må jeg trykke ei gang for å laste den ned. Ikke no stress egentlig..... Og av og til så er det no tull med koblinga mellom kontaktene og FB, sånn at ikke profilbildet fra FB er på alle kontaktene mine. Men det er da ikke noe galt hller synes jeg, bare litt irriterende....
Det at den legger på midt i en samtale er det jo en god forklaring på: det er en touchtelefon, og skjermen er ganske følsom......
Det med å skrive meldinger venner man seg fort til....iallefall på en av måtene

Jeg må være helt ærlig å si at jeg er den eneste jeg kjenner som aldri har hatt noe tull med min, og jeg er ganske fornøyd
Det eneste er at MMS'er ikke kommer inn automatisk. Det kommer ei melding om at jeg har fått en, og så må jeg trykke ei gang for å laste den ned. Ikke no stress egentlig..... Og av og til så er det no tull med koblinga mellom kontaktene og FB, sånn at ikke profilbildet fra FB er på alle kontaktene mine. Men det er da ikke noe galt hller synes jeg, bare litt irriterende....
Det at den legger på midt i en samtale er det jo en god forklaring på: det er en touchtelefon, og skjermen er ganske følsom......
Det med å skrive meldinger venner man seg fort til....iallefall på en av måtene

Tusen takk alle sammen for synspunkter.
Må si etter siste htc-mobilen jeg prøvde, er mine forventninger til touch-mobiler ganske lunkne.
Nå får jeg i hvertfall muligheten til å låne denne av en venn, slik at jeg virkelig får se om den er noe for meg eller ikke.
Så jeg taper ikke penger på den i hvertfall. Et meget godt tilbud.
Så jeg håper virkelig at den er bra nok, for jeg savner litt muligheten til å gå på fb o.l. når jeg ikke har pc tilgjengelig.

Kanskje jeg blir den andre som er fornøyd?

Jeg har en sånn en uten tastatur. Har hele tiden sagt at det er en drittelefon, men nå (etter ett år) er jeg ganske fornøyd med den. Batteriet mitt varer mer enn en dag. (men ikke like lenge som andre sony ericssoner) jeg får også inn mms direkte. 
Den legger av og til på midt i en samtale, men det er jo strengt tatt ikke tlf sin feil, men min...

Er jo bare å prøve den så lenge du har tilbudet. Anbefaler ikke noen å betale for den om ikke de er sikre på at de liker den;)

Back
Topp