Noen som har sony ericsson mini pro her??

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
Vurderer å kjøpe den touch telefonen med utagbart tastatur..

Gode/dårlige erfaringer?:)

har den.helt grei

Mye feil med den. Både jeg og mannen er ufornøyde med våre.

ikke fornøyd masse feil og vile aldri kjøpt den i gjenn eller tatt den hadde e fått hivd den etter meg..har den nå men bare for at jeg ikke kan fornye abenomange etter på

snaka litt me en på telebutik her en dag og ho sa di var mest lagga for ungdomer,,og at di hadde mange barnesykdomer så var ikke noen tlf ho anbefalte

Jeg har en til låns for jeg knuste min, ville aaaaaaaaaaaaaldri ha kjøpt den. mye tull, knotete og bruke og ja generellt dårlig!

Såpass ja.. da må jeg vel kanskje revurdere kjøpet... men utrolig lyst på den da..:)

Jeg har denne tlf. Er fornøyd med den, helt til den begynte å slå seg av selv her om dagen. Dette har da skjedd flere ganger. Men ellers er jeg fornøyd!

hsr den å synes den er helt super. kjempe enkelt å skrive tekst meldin guten å knote med orbok å sånn pga tastaturet. funker fint å ringe med å spille musik med.

Jeg har den, og den er grei nok, men ikke noe mer!
Skulle jeg hatt ny, så hadde jeg kjøpt en med større skjerm bl.a.
Og batteriet er jo elendig!!!
Men utover det, så er den ok :o)

Møkka mobil, har den!

Ekkel og legge på når du vil avslutte en samtale!

Håpløs å taste sms med en hånd, om man vil gjøre flere ting samtidig ;)

Elendig batteri, sprakende lyd!

Kjempe enkelt og komme bort den høytalerknappen når du tar mobilen!
Så enten setter du på høytaler eller så skrur du av lyden så den i andre enden ikke hører deg!

Er så møkk lei den mobilen..

Du kan godt få min billig :D

Har den, å den er helt ok. Levd ett hardt liv, å lever i beste velgående enda.Blir mistet HELE tiden i gulvet, i asfalten osv, den blir spist på av minsten, men så langt har den tålt dette. Eneste som er med den er at det begynner å blilr jævlig treig å at den henger igjen når jeg skriver mld...

Også som flere skriver er batteriet tomt, bare du tar ut laderen...
Tror ikke jeg hadde kjøpt den igje nei... Selvom den har funka greit

Takk for svar folkens!

Må nok som sagt tenke nøye om før jeg kjøper virker det som ja.. Fler negative svar her hvertfall:)

Takk for svar folkens!

Må nok som sagt tenke nøye om før jeg kjøper virker det som ja.. Fler negative svar her hvertfall:)

Batteritiden har mye å si i forhold til alle programmene som kjører.
Jeg har selv lastet ned task killer som jeg bruker når jeg legger fra meg mobilen (den kutter alle programmer som kjører), og det kan fint gå både 2-3 dager før jeg må lade den igjen.

Men som sagt er det mye problemer med den. Den skrur seg av og på uten grunn, henger seg en del osv.
Har nå lastet ned oppdatering 2.1 for å se om det blir bedre da (hadde 1.6 før), helt nytt layout og ikoner iallfall :)

Jeg HADDE den.. var kjempefornøyd i begynnelsen.

Men så hang den seg HELE tiden, batteriet døde hele tiden. Leverte på reparasjon 3. ganger for den ville ikke lade.
3. gangen fikk jeg pengene tilbake og kjøpte heller HTC Desire Z. Den har uttakbart tastatur, større skjerm og er MYYYYYYYYYYE bedre!!!!

Jeg HADDE den.. var kjempefornøyd i begynnelsen.

Men så hang den seg HELE tiden, batteriet døde hele tiden. Leverte på reparasjon 3. ganger for den ville ikke lade.
Oppdateringer hjalp heller IKKE!!

3. gangen fikk jeg pengene tilbake og kjøpte heller HTC Desire Z. Den har uttakbart tastatur, større skjerm og er MYYYYYYYYYYE bedre!!!!

jeg hadde den og var fornøyd i førsten.
Men den hang seg mye når jeg sendte meldinger og på slutten nå så skrudde den seg av i ett sett. Batteriet mitt holdt faktisk ganske bra,og jeg bruker telefonen mye i løpet av en dag..
Men det var også sånn at når folk ringte meg så brøt det ofte,det spraket enten hos meg eller andre osv..
Såå jeg byttet til en Iphone og skal aldri gå tilbake til SE igjen tror jeg:p

jeg hadde den og var fornøyd i førsten.
Men den hang seg mye når jeg sendte meldinger og på slutten nå så skrudde den seg av i ett sett. Batteriet mitt holdt faktisk ganske bra,og jeg bruker telefonen mye i løpet av en dag..
Men det var også sånn at når folk ringte meg så brøt det ofte,det spraket enten hos meg eller andre osv..
Såå jeg byttet til en Iphone og skal aldri gå tilbake til SE igjen tror jeg:p

Da tror jeg ikke det blir den på meg.... får se om jeg finner noe annet:)

Back
Topp