Noen som har soda strem?

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Har ein mann som nesten bare drikker brus... Og lurer på og prøve og få han til og drikke noe annet. Blir soda strem brusen god? Og kan eg lage av andre ting en det som kjøpes til dei ? Så han kan drikke noe sunnere :p sysnt det flyter med tomflasker og. Å han panter aldri så kan godt bytte pga det og :p men det må smake godt :) evt noen merker som er bedre en andre ? :)

Vi har. Om en kjøper lik smak som feks cola, blir en nok veldig skuffet, men jeg har funnet meg noen favoritter. Appelsin, lime osv.. En får jo kjøpt lightprodukter og smakstilsetninger også.

Jeg har ikke prøvd å blande med så mye annet, men går vel an å blande ut med både saft og juice :)

Blir billigere enn butikkbrus i lengden i alle fall!

Jeg synes disse brusvariantene smaker kunstig og helt jævlig (pepsi max blir jo naturprodukt i forhold). Men det hender vi blander det med saft...
Men vi drikker det rent da, spesielt 5 åringen elsker det!

Kengubarnet synes colaen er veldig god
Appelsin smaker som fantak synes vi

Syns de er helt ok

Vanlig brus er bedre, så blir lite brukt her i huset. Står og samler støv, men greit å ha i "nøden" hvis vi får lyst på noe brus og vi plutselig ikke har

Vi har allerede slitt ut to maskiner!
Bruker den hverdag, her er alle kjempe glad i "farris". Har aldri prøvd noen av smakstilsetninger.

Synes det funket bra! Gikk litt lei en periode her, men har prøvd mange smaker - og de er ganske ålreite. Hvis dere drikker saft, f.eks fun, så går det an å bruke og lage brussaft med de mange spennende smakene. I Sverige får du kjøpt flere funsaft-typer eller andre slag! :) Vi synes det kutta godt i bruskostnadene her, og vi begynte å drikke mindre brus. :) Verdt å teste!

Vi har. Den blir brukt litt av og på. Er man avhengig av feks cola så blir den litt dum. Men jentungen liker appelsinsaft med kullsyre.

Vi har :) Smaker ikke akkurat som vanlig brus, men er mye godt man kan lage:)

Back
Topp