Noen som har snudd seg?

Spennende å fylgje med på korleis dei ligger :)
 
På forrige ultralyd lå den ene med hodet ned. Håper han blir værende der, og at nummer to også finner ut at han vil prøve å ligge med hodet ned.

Nummer to sin stilling før fødsel spiller ingen rolle, han kan snu seg hele tiden, også mens du føder nummer én. Og mange leger foretrekker at nummer to kommer i sete. ;)
 
30+3 og ligger i tverrleie. Men her er livmoren min en årsak til det, siden jeg har skillevegg. Men første havnet til slutt i hodeleie, så håper lillesøster gjør det samme
 
Min har lagt seg helt klar med hodet helt nede så han kom nok ikke til å snu seg nå sa de på ultralyd. Kommer han lengre ned nå så kommer han ut som de sa. Går gjerne for styrtfødsel denne gang også da..
 
Har ikke fått sjekket leie, men tror hun ligger med hode ned nå. Kjenner hikkingen ned i bekkenet og rumpen presser hun ut mot siden. Spark på andre siden. Men hvilke side rompen ligger varierer hele tiden. Førstemann festet seg aldri og lå langt oppe når fødsel startet. Ble en LANG fødsel. Spent på hvordan det blir nå
 
Ligger med hodet godt ned i bekkenet, kjenner han stanger meg og krafser meg ned i lysken liksom
 
Ligger med hodet ned og har gjort det en stund nå :)
Forhåpentligvis blir hun liggende sånn :)
 
Trur lillebror har ligget med hodet ned nesten heile tida. Både på OUL og no med jordmorkontroll i veke 32. Mulig han har snudd seg og turna i mellomtida, men utifrå sparka har han ligget med hodet ned såvidt eg veit :)
Men dei festar seg jo ikkje når man har født før, så..
 
Hode opp og rompa på siden og beina litt over alt.
 
Lå med hode ned i forgje uke, men på tvers i dag. Fortsatt god tid, så stresser ikke :)
 
Min har snudd seg med hodet ned. Er i uke 31 nå. Det er mulig hun har snudd seg tilbake igjen, men det har jeg i alle fall ikke merket.
 
Nå ligger hun med hodet ned,rygg mot min høyre og sparker mot min venstre side :)
 
Syns det rører seg og sparker i alle retninger, men hikkinga er veldig langt ned, så vil tro hodet ligger nedover ja:happy:
 
Hun lå i hodeleie ved forrige svangerskapskontroll (30+4). Og jeg tror hun fortsatt gjør det nå (31+6), ettersom jeg kjenner bevegelsene stort sett på de samme stedene som da. :)
 
Ligger så langt nede at om han kommer lenger ned kommer han ut. Glad han ligger som han skal men jammen er det ubehagelig med babyhode i tissen hehe. Spesielt når han finner ut at han skal vri litt på det
 
Ligger med hode ned til venstre siden og rumpa midt på magen og føttene til høyre.
 
Trur lillebror har ligget med hodet ned nesten heile tida. Både på OUL og no med jordmorkontroll i veke 32. Mulig han har snudd seg og turna i mellomtida, men utifrå sparka har han ligget med hodet ned såvidt eg veit :)
Men dei festar seg jo ikkje når man har født før, så..
Førstemann festet seg aldri så tviler på at det skjer denne gangen. Jeg har visst et bredt bekken :p Og en skikkelig akrobat i magen!
 
Back
Topp