Noen som har snudd døgnet i jula...?

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
med eller ingen barn?

SYnes sååå synd på 2.klassingen min som skal på skolen i mårra.. stakar han kommer til å sovne på skolen.. Har prøvd å snu døgnet de 3siste dagene, uten hell..
og med en 22mnding som også har klart å snu døgnet av seg selv. har prøvd å holde rutiner i hele jula, men ho har drøya og trassa seg både på luren på dagen og leggetida på kvelden! Men forhåpentligvis så snur det når ho skal i bhg i mårra. ho har jo en lur i bhg så hvis den funker som det skal sovner ho som vanlig i mårra kveld..

Har ikke sett på maken jeg til døgnsuing. Ho lille er nok litt mer utspekulert og trassete enn han eldste har vært, når det gjelder soving.

men skal nok få skikk på ho også ;) hehe
 
Hehe.. her var d første skoledag på fredag etter ferien.... snuppa sovnet på Sfo stakkars... Men har vært flinkere i helgen, så blir spennennde å se hvordan uken blir ;)
 
Vi har fulgt vanlige leggerutiner så godt det lot seg gjøre;) bortsett fra julaften og nyttårsaften:)
 
Hehe.. her var d første skoledag på fredag etter ferien.... snuppa sovnet på Sfo stakkars... Men har vært flinkere i helgen, så blir spennennde å se hvordan uken blir ;)

da går det seg nok til i løpet av uka :) Huff, stakar liten :)
 
Huff ja! Jeg grøsser med tanke på jenta mi og morgendagen. Jeg dro på nattevakt nå kl 2130, og hun hadde enda ikke sovnet.:oops:
 
huff, det er ikke noe særlig nei :/ mine sovna rett før kl 22...
 
Back
Topp