Noen som har smakt melkedrøm sjokoladen?

ORIGINAL: Laz

Å ja, sjokkis med youghurt må sjekkes ut[:D] Jeg synes den hadde litt for kraftig bringebærsmak, og den var litt kunstig. Har ikke smakt den med karamell enda, men skal handle i dag så spørs om den ikke havner i handlekorga da ja..[8D]

Den med karamell høres hvertfall best ut[;)]

De er helt ok! Yoghurtvarianten er best, den karamellen syns jeg ble litt kvalmende! Testa alle de nye sjokoladene *flau* - Bergene melk er så langt favoritten (og den kommer kun i stor plate[8|])

ORIGINAL: Nettybetty

De er helt ok! Yoghurtvarianten er best, den karamellen syns jeg ble litt kvalmende! Testa alle de nye sjokoladene *flau* - Bergene melk er så langt favoritten (og den kommer kun i stor plate[8|])

Hehe.. kanskje jeg heller skal teste den til helga da.. (her sitter jeg å planlegger hvilken sjokolade jeg skal ha til helga[8|] )

Smakt begge to, og min favoritt er Melkedrøm med bringebær/yoghurt![:D]

ORIGINAL: Gluggen

Kanskje jeg rett og slett bare skal kjøpe Walters mandler
Den er SYKT god!

VAR god.............. hehe[:D] spiste den så og si hver dag de siste 4 mnd av svangerskaet, smaker liksom ikke godt lenger...[:-]

Det er ikke så lenge siden jeg "oppdaga" den.. Trudde egentlig ikke den var noe god så kjøpte heller vanlig melkesjokolade[;)]
Når jeg var gravid var det kvikk lunsj som gikk ned på høykant[;)]

Folk synes så forskjellig... Jeg likte ikke melkedrøm med karamell, men bergene melk er veldig god [:)]

bergene melk er en melkesjokolade fra nidar, helt uten tilsettningsstoffer og er laget etter oppskrift fra 1915... akkurat som julemarsipan-sjokolade... synes den smaker likt, og minner meg om barndommen min [:D]

JA! Den med karamell er bare heeeelt nydelig!! Navnet passer veldig godt for å si det sånn... Det er virkelig en sjokoladedrøm! :)

Back
Topp