Noen som har slanket seg mye her?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvordan klarte dere det?
Hvordan klarte dere å holde kiloene unna etterpå?

Jeg gikk ned fra 108kg til 65kg for 3år siden.
Hadde virkelig prøvd det meste,var naiv og trudde slike slanketabletter fungerte..men til ingen nytte.
Til en dag jeg kontaktet en personlig trener,der jeg fikk veid meg på vekt som måler fett% muskelvekt og bukfett ++ fikk treningsplan og matplan som jeg skulle følge til punkt og prikke i 3 uker før neste veiing. De 3 ukene var utrolig tøffe,men jeg var fast innstilt på å klare det, var flere kvelder jeg var nære på å sprekke og måtte legge meg tidlig pga dårlig humør. Men etter 3 uker hadde jeg gått ned 12kg,og gått inn fra 105cm til 90cm rundt midjen! Fikk da en "spisedag" der jeg kunne kose meg det jeg ville,men var ikke mye jeg fikk i meg før jeg ble kvalm...ikke rart da kroppen ikke ville ha sukker mer.
Etter 3mnd hadde jeg gått ned 30kg,og de resterende kom ettrhvert.

Er gravid nå,men før jeg ble gravid var jeg ikke på noe mat eller trebingsplan lengre,da jeg vet hva jeg skal gjøre å ikke gjøre..sæ jeg klarer å holde meg nede på 65kg..
Trener styrke 3-5dager og går turer ofte. Spiser 4måltider om dagen og er det er ren mat...

Det jeg vil anbefale er at du kontakter noen som kan hjelpe deg med dine mål,og kan være din psykisk støtte når det blir som værst. Sette deg opp delmål og premier deg selv når du klarer det :)

Bør gå ned 35 kg

Jeg har bare gått ned 11kg, da, men det jeg gjorde var å trene og prøvde ut et par dietter. Dukan-dietten syns jeg funket greit. Suppedietten også, men ble så lei suppa at jeg holdt bare ut en uke. :P Diettene gikk jeg på egentlig bare for å få en kickstart. Jeg må se resultater kjapt.
Kiloene har holdt seg unna uten at jeg har gjort så mye...
Spis sunt, tren og hold snop kun til lørdag. ;)

Vel, mange som ikke ''ser det'' ordentlig på meg, men jeg har slanket meg 20 kg.
Jeg kickstarta det med Paleodietten og trening(Supplert med Aloe vera).
Jeg fikk meg personlig trener, og gjorde det til MIN tid, det å være i treningsstudio. Etterhvert som jeg så fremgang var det motivasjon i seg selv =) Jeg passet på å spise sunt, men ikke for lite.
Av kosthold var det viktigste for meg å bytte ut fiiiiint brød med knekkebrød, og frokostjuicen med Aloe Vera..
Nå er jeg gravd med heftig bekkenløsning, så nå klarer jeg ikke holde ved like på samme måte, men gleder meg allerede til å få trent igjen =)

Kontaktet en enæringsfysiolg og fikk kostholdsplan. Møttes 1g per mnd, fikk mannen med da, lettere når man er to.

Nå hadde jeg ikke mye å gå ned, men veide 67 på mitt mest og kom ned på 60 før jeg ble gravid. Jeg begynte å telle kalorier, spise sunnere og trene knallhardt :p
Vil vel ikke regnes som å gå ned mye i vekt, men ville dele hvordan jeg gjorde det fordet :)

Jeg gikk 38kg for to år sidenm vekten ble holdt helt til jeg ble gravid med bekkenløsning.
Slutta og spise dritt rett og slett.. laga mat selv, og kutta ut godteri, sjokoladen og brus. Drakk kun vann, kaffe og te som leskedrikk. Knekkebrød hver morgen og kveld. Ellers kosa vi oss heller med gode middager og la kosekaloriene der :) da jeg ble 70 kg starta jeg med klatring. Der kom de siste 6 kg endelig. Og hadde matchvekt på 64:)

Vel, mye og mye. Ca 30 kg gikk jeg ned. Men så ble jeg gravid, og gikk opp alt igjen. Så nå må jeg vel begynne igjen. Har troen på at det skal gå greit. Har jo greid det før :)
Lavkarbo, trening Og metformin :)

Vel, mye og mye. Ca 30 kg gikk jeg ned. Men så ble jeg gravid, og gikk opp alt igjen. Så nå må jeg vel begynne igjen. Har troen på at det skal gå greit. Har jo greid det før :)
Lavkarbo, trening Og metformin :)

Mulig at jeg spør dumt, men hva er metformin? :) *småflau*

Back
Topp