Noen som har slanka seg på pulver?

*Frk.Mamma

Gift med forumet
ja på det allevo pulveret her??

jeg har brukt noka sist og gikk da ned 17 kg og de klarte jeg og holde nede helt til jeg blei gravid igjen, så nå prøver jeg det allevo greiene, pappa har brukt det og gått ned mange kg på det og holdt det. så er jo vært et forsøk da, flere som ahr prøvd??

Ja, men jeg har ikke så stor tro på det egentlig.. gikk nå ned noen kilo, men det ble altfor lite for magen å jobbe med.. så når jeg begynte med vanlig mat så ble det hardt til magen...

Men er sikkert greitt om man evt har ganske mange kilo å ta av..

ORIGINAL: Lillesnille

Ja, men jeg har ikke så stor tro på det egentlig.. gikk nå ned noen kilo, men det ble altfor lite for magen å jobbe med.. så når jeg begynte med vanlig mat så ble det hardt til magen...

Men er sikkert greitt om man evt har ganske mange kilo å ta av..

oki det her allevo greiene er å gå på pulver i 14 dager som en skikkelig kick start. og jeg har egentlig mange og ta av ja hehe skal ikke bare ha av 5 liksom hehe skal ha av nesten 20 kg 

aldri gidda prøvd
slanka meg en gang på ketolyse,funka soom fjell.
nå vil jeg prøve å bare spise sunt og leve normalt og ikke neo tull!=)

ORIGINAL: *Nikki*

aldri gidda prøvd
slanka meg en gang på ketolyse,funka soom fjell.
nå vil jeg prøve å bare spise sunt og leve normalt og ikke neo tull!=)

jeg også... men du vet..jeg og gundur måtte jo prøve shake en gang[8D]

ORIGINAL: Liiiz

Jeg har så vidt prøvd Allevo, men klarte ikke drikke det så lenge, synes det smakte dritt... Startet på Herbalife sine shaker i dag og de smaker myyye bedre

hehe syns allevo er gode jeg bare litt tynne de burte vært tykkere så blir jo sulten igjen 30 min etter jeg har drikki [8D]

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har prøvd alt av shaker
som en får her i Norge, og JEG synes ikke det fungerer noe særlig.
Men jeg er overvektig pga stoffskifte da, så jeg har vanskelig for å gå ned.

Når det er sagt, så er Allevo og Go 1-2-3 de eneste jeg hadde giddet å anbefale..
Svigerfar fulgte Camilla-kuren med Go 1-2-3 shakene og suppene, brått forsvant
pondusen[8D]

Jeg har.. Gikk ned ille fort, og ble der. Du har tydligvis gjort det før så da kan du sikkert nok om det ift vektnedgang og oppgang ift om man så begynner å spise som man gjorde før igjen etc.. [:D]

Men utover det.. var Allevo jeg brukte.. likte dem jeg da..  Både barene og shakene... ikke så mye sjokoladeshaken da..
Den smoothien er kjempe god (syns jeg da).Ikke smakt suppene og slikt da.
Om jeg skal bruke det igjen skal jeg ikke ta så mange måltider pr dag som sist, da blire 1-2 måltider som erstattes bare.. har ikke så mye som skal av heller da.. (burde vel enkli trene[8|] når jeg tenker etter.. er så slapp i fisken)

Håper det funker for deg!! For oppdatere utover![:D][:D]

Back
Topp