Noen som har skifergulv??

Ida&Linn

Gift med forumet
Vurderer å legge skifergulv på kjøkkenet der vi skal flytte.. men har ingen erfaringer med det.. Noen som har noe FOR eller MOT det?? [:D]
Og evt bilder....? [:D][:D][:D]

ORIGINAL: 3 *små engler*

Kanskje litt gulvkald...???[8|]

hmm.. det har jeg ikke tenkt på... jaja.. legger noen varmekabler under.. så var det fikset..  [:)]

ORIGINAL: Linn_83

Vurderer å legge skifergulv på kjøkkenet der vi skal flytte.. men har ingen erfaringer med det.. Noen som har noe FOR eller MOT det?? [:D]

Skifer gulv på kjøkken og  alle ganger/rom utenom soverommene. Har varmekabler så de er veldig goe og varme å gå på.

ORIGINAL: Krista

ORIGINAL: Linn_83

Skifer gulv på kjøkken og  alle ganger/rom utenom soverommene. Har varmekabler så de er veldig goe og varme å gå på.

er de lette å rengjøre og sånn? hvordan rengjør du de? det der jo ikke akkurat glatte flater for å si det sånn.. hehe  [:)]

ORIGINAL: ~*Tammis*~

Veldig lett å knuse noe som detter på gulvet da. Men det er griselekkert med skifer.

ja vet.. er så lei av gulver det ble hakk i.. også er jeg så sølete, at da slipper teite parkettgulv bli ødelagt for jeg skal skylle opp en klut på kjøkkenet eller noe..hehe..

Vi har i gangen.... alt viser på d, men d e fint

Er et helvete å vaske også "boner" man dem en gang i blandt.. Kan være glad du bare har på kjøkkenet.. beste er å støvsuge grundig og vaske lett over..

Back
Topp