Noen som har/skal ha belly bandit?

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
For jeg sliter med å finne størrelsen min :(

er nok like før fødsel her, og målte meg der jeg var størst; 112cm.Står jo at man skal trekke fra ca 7,5-10 cm. Da havner jeg sånn ca på 102 cm (om jeg målte meg rett da.. )
Small går fra 84-95 cm, og medium går fra 96-111 cm. Hvis jeg tviler, så skal jeg velge den minste str.
Ja, jeg tviler, men blir ikke small ALTFOR lite? Noen med erfaring? var ikke så lett dette...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Oi, den så smart ut! Bestiller du på nett, eller er det utsalg noe sted?

Jeg har kjøpt meg en hold in body på Lindex. Tenkte den holder seg lettere på plass enn en singlet, samtidig som den kan åpnes i bunn så det er lettere å gå på do, samt ha annen truse under.
Blir spennende å se om den passer, er jo i umulig å vite på forhånd egentlig. Er en small/medium til vanlig og kjøpte medium i denne :) Tenkte å prøve den om et par dager når hevelsene slipper litt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Oi, den så smart ut! Bestiller du på nett, eller er det utsalg noe sted?

Jeg har kjøpt meg en hold in body på Lindex. Tenkte den holder seg lettere på plass enn en singlet, samtidig som den kan åpnes i bunn så det er lettere å gå på do, samt ha annen truse under.
Blir spennende å se om den passer, er jo i umulig å vite på forhånd egentlig. Er en small/medium til vanlig og kjøpte medium i denne :) Tenkte å prøve den om et par dager når hevelsene slipper litt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.
Den er veldig populær, nettsidene fra norge er ofte utsolgt. Men fikk tips om en side fra sverige som frakter greit til norge. Er bare den størrelsen jeg sliter med ...
http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/belly-bandit-gordel-original-svart.html

Har kjøpt! Jeg er 102 cm nå ved termin og har valgt small.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Jeg bestilte min i dag.
Bestilte S
Fikk prøve en, og det er jeg glad for, for jeg ligger innenfor M når jeg måler.
Du er vel omtrent min kroppsbygning, så jeg ville gått for S på deg også ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Hva er disse gode for?? En form for hold in av etter graviditet mage?

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Hva er disse gode for?? En form for hold in av etter graviditet mage?

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡
Hold in og ryggstøtte. Trykker du på link som jeg la ut, evt Google det,:så står det greit om det.

Jeg bestilte min i dag.
Bestilte S
Fikk prøve en, og det er jeg glad for, for jeg ligger innenfor M når jeg måler.
Du er vel omtrent min kroppsbygning, så jeg ville gått for S på deg også ;)

Ville nå sagt du er smalere rundt livet enn meg?
Er bare så redd for å kjøpe for stort eller for lite...
Vet søsteren min har str small, men har ingen planer om å spørre henne om å prøve nei...

Har jo hatt liten mage i graviditeten og den kommer jo til å bli mindre, men kanskje ikke så kjempemye mindre?
Men igjen...ser jo at jeg har gått ned i vekt i graviditeten, så vet ikke jeg...

Kommer ingen vei jeg :p

Ville nå sagt du er smalere rundt livet enn meg?
Er bare så redd for å kjøpe for stort eller for lite...
Vet søsteren min har str small, men har ingen planer om å spørre henne om å prøve nei...

Har jo hatt liten mage i graviditeten og den kommer jo til å bli mindre, men kanskje ikke så kjempemye mindre?
Men igjen...ser jo at jeg har gått ned i vekt i graviditeten, så vet ikke jeg...

Kommer ingen vei jeg :p

Hvis du venter med å bestille kan du sikkert få prøve min ;)
Jeg kjøpte jo str small.
Jeg prøvde Lene sin før jeg bestilte.
Hadde ikke jeg prøvd hennes hadde jeg kjøpt medium og den hadde nok vært litt for stor.

Hvis du venter med å bestille kan du sikkert få prøve min ;)
Jeg kjøpte jo str small.
Jeg prøvde Lene sin før jeg bestilte.
Hadde ikke jeg prøvd hennes hadde jeg kjøpt medium og den hadde nok vært litt for stor.

Mhm...skal google litt senere idag og se om jeg finner noen andre tilbakemeldinger også. Mener på at jeg har lest at man skal vurdere litt utifra hvilken str en brukte i topper før graviditet. Må jo innrømme at small var ikke en str for meg da :p

Men sjekker opp og hvis jeg fremdeles er i tvil så kommer jeg og prøver. Men heller mot medium på nåværende tidspunkt.

Mhm...skal google litt senere idag og se om jeg finner noen andre tilbakemeldinger også. Mener på at jeg har lest at man skal vurdere litt utifra hvilken str en brukte i topper før graviditet. Må jo innrømme at small var ikke en str for meg da :p

Men sjekker opp og hvis jeg fremdeles er i tvil så kommer jeg og prøver. Men heller mot medium på nåværende tidspunkt.

Brukte medium før graviditeten jeg også.
Bruker medium nå også etter graviditeten.
Men kan fint bruke small i det beltet.

Ville vagt small hvis jeg var deg :) 102 er ikke så langt unna 95, kjedelig om det blir for stort.

borrelåsen ser også ganske bred ut så tror en har litt å gå på der også ;)

Ja jeg kom godt innpå borelåsen med small ;)
Mener jeg målte 104 cm da jeg prøvde beltet.

Tenkte jeg skulle bestille over nett fra en svensk side. Vet ikke hvordan reglene er for slikt jeg?

Du har den samme bytteretten som over alt ellers ;)

Back
Topp