Noen som har sjekket vekten i det siste?

Nessy-87

Flørter med forumet
Desemberlykke2017
Heisann jenter [emoji5]
Noen som har sjekket vekten I det siste? Jeg føler kroppen er full i vann og konstant oppblåst. En tur på vekten kunne konstantere en oppgang på 3 kg [emoji15] Andre som har registrert noe lignende så tidlig i graviditeten? (Er 7+2).

Tørr ikke gå på vekta! For jeg spiser så mye mat for tiden att det må gå oppover på vekta [emoji15]

Sist svangerskap gikk jeg opp 7 kg de første 12 uken. Hadde daglig oppkast, men spiste konstant for å ha den noenunde under kontroll. Nå er jeg på +1. Spiser konstant nå også, men sunnere:)

Jeg fikk sjokk når jeg gikk på vekten. Med første la jeg på meg 6 kg totalt. Med jentene 9 kg totalt. Nå hin dagen når jeg var 4 uker. Så jeg til min store forskrekkelse at jeg allerede har lagt på meg 4 kg.

Ingenting foreløpig:smiley-bounce012 men jeg la på meg relativt mye i begge svangerskapene sist, så slipper nok ikke unna akkurat:happy090

Hihi, bra jeg ikke er alene:) fikk sjokk da jeg gikk på vekta igår å så at jeg hadde gått opp 4 kg :hilarious: Og jeg spiser relativt sunt også. Er 7+1

+1 foreløbig. I de andre svangerskapene gikk jeg ned 1 i første trimester. Har en enorm matlyst.

Gjekk sikkert opp 10 kg i første trimester ved forrige svangerskap..:bag: 26 kg totalt, ikkje lyst at det skal skje igjen..

Denne gangen har eg ikkje gått opp noko nevneverdig, endå (veke 9). Var 1,5 kg i pluss i veke 7, men så starta jo pjukingsen. Så tilbake på "orginal" vekt no..heilt greit egentlig, har nok å tære på ;)

Gjekk sikkert opp 10 kg i første trimester ved forrige svangerskap..:bag: 26 kg totalt, ikkje lyst at det skal skje igjen..

Denne gangen har eg ikkje gått opp noko nevneverdig, endå (veke 9). Var 1,5 kg i pluss i veke 7, men så starta jo pjukingsen. Så tilbake på "orginal" vekt no..heilt greit egentlig, har nok å tære på ;)
Åh, 24kg her.. Det var tøft! Skjer ikke igjen #kryssitaket

Åh, 24kg her.. Det var tøft! Skjer ikke igjen #kryssitaket

Nope..! Men gjekk rett frå tøff slankekur (ned 20 kg) til uplanlagt svangerskap og frie tøylar. Håååpar det var utløysande faktor. At det ikkje berre er sånn kroppen min fungera under svangerskap..:bag: Håpar på typ maks 15 kg denne gangen. I den grad eg kan styre slikt..:angelic:

Nope..! Men gjekk rett frå tøff slankekur (ned 20 kg) til uplanlagt svangerskap og frie tøylar. Håååpar det var utløysande faktor. At det ikkje berre er sånn kroppen min fungera under svangerskap..:bag: Håpar på typ maks 15 kg denne gangen. I den grad eg kan styre slikt..:angelic:
Huff.. Kan være noe i det! Bare spiste alt jeg ville uten å tenke konsekvenser her.

Satser på maks 10 denne gangen! Er på - 5 nå, så ligger godt an.

Føles ut som eg har lagt på meg minst 5kg! Alle kleda mine føles små ut[emoji85] merklig nokk vise bare vekta +0.3kg[emoji12]

Føles ut som eg har lagt på meg minst 5kg! Alle kleda mine føles små ut[emoji85] merklig nokk vise bare vekta +0.3kg[emoji12]

Kjennest sånn ut her også, men berre minimal reel oppgang. Men føler kroppen er annerledes..meir pupp, og ein litt "høgare" mage. Og lite interessert i alt som strammar over mage-regionen ;)

Er ikke så langt på vei enda:-) men vekta ville jo ikke funke! Men føler meg veldig oppblåst. Tror ikke det er så mye forandring,enda.

Jeg har lagt på meg 1,5 foreløpig. Ingen av mine klær er behagelige å gå med heller, så må vel å handle på mamma-avdelingen snart

Back
Topp