Noen som har sett?

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
noen som har vært på ultralyd så tidlig som 5+3 og har sett hjerte slå? Har så lyst å endre timen til nå torsdag.

Jeg endra min fra 6+3 til 7+3 for å ikke risikere å ikke se noe... Kommer vel litt an på hvor bra utstyr de har der du skal gå og sånn og.

Best å vente til man er i alle fall 7-8 uker? Tenker at noe før det skaper bare usikkerhet og dessuten er man mer sikker på at det går bra hvis man venter.

Var på ul i uke 10 forrige svangerskap og følte jeg så veldig lite bare da. Da mente de jeg bare var 8uker på vei og…Tror nok det avhenger av en del, man må jo og beregne litt feilmargin når man regner ukene sine, så ville nok heller ventet litt ja.

noen som har vært på ultralyd så tidlig som 5+3 og har sett hjerte slå? Har så lyst å endre timen til nå torsdag.
5+3 er vel det absolutt tidligste det er mulighet for å se noe. Det betyr også at det er stor mulighet for ikke å se noe og bli bekymret, så hadde drøyd noen dager...

Vi fikk se hjerteslag ved 5+6 (beregning i følge Preglife). Ble justert tilbake til 5+2/3 etter målene de tok under ultralyden. Så mulig du kan se ved 5+3, men kan godt hende vi bare var heldige også.

Det varierer veldig.. kommer ann på plassering, vekst, utstyret som benyttes mm.. Men man skal i teorien kunne se at noe er på gang. Jeg har fått sett noe så tidlig en gang, men andre gang ikke.

Back
Topp