Noen som har sett "musa" mi??

andi

Blir kjent med forumet
Ja ja to dager på overtid, og står i dusjen og prøver å ordne meg litt der nede, men det er ikke så lett når det er måneder siden sist jeg så musa. Klarte selvfølgelig å skjære meg litt...
Men det skremte heller ikke prinsessa ut[:D]
Kanskje hun blir her til hun blir konfirmant

finn deg ett stort speil... erlitt tungvindt uansett.. men da kan du allefall se a[:D]

sambo får ik hjelpe meg... redd for at han skal skjære meg... gjør vist d selv også men... hehe...

Usj, nei, slipp ikkje sambo til der nede med skarp kniv!!![;)]
Vil uansett ikkje at han skal se på mæ "der nede", hår eller ikkje hår, musa e ikkje til å kjenne igjen!
Så æ raspe så godt æ kan i dusjen! Har prøvd med speil, og d går jo greit, men e mykje styr...

Nå ler jeg så jeg griner her.... hehehe [:D] Kjenner til problemet både ditt og Asil sitt! Her er det urskog på frisering, ender ALLTID opp med å skjære meg, og så går jeg i maxi truser som når gooodt oppå magen! YEAH! I'm sexy!!! [:D]

hehe bruk speil=p da jr eg=p

Hehe, apropos truser; hadde ei venninne med før å kjøpe amme-bh idag, og da vi tilfeldigvis gikk forbi noen "bestemors-truser" måtte æ jo bære si: Sånne går æ m før tida! [:D] Da trua ho med at ho ikkje ville være venn m mæ lenger, før æ va tilbake i string!!! hihi!!![:D] "Bære vent, du", sa æ.... It's sooooo comfy!

Hehe... Går på vanntrening en gang i uka, og tilfeldigvis har de sånne svære speil der... Tydeligvis hadde ikke jeg heller sett musa på en stund... SKOG så jeg fant frem en hårfjerningsgele, og smurte meg inn. Ble bra det, og jeg skar meg ikke! hehehe....

Back
Topp