Noen som har sett matlysten min?

Drømmemamma

Flørter med forumet
Jeg savner den fryktelig! Jeg får ikke ned mat,å er så sulten at jeg spyr.. Så vist noen ser den,send den gjerne tilbake.. æ vil ha den tilbake,å det helst i går :-/
Litt frustrasjon ut her,kjenne æ e lei.. nu vil æ ha lyster som tilsier at æ bare MÅ ha..
Noen flere som kjenner seg igjen,eller er det bare meg?

Hei; jeg har din og alle andres som måtte ha stukket av... desverre :(

Du kan gjerne komme hente den.

For nå har jeg trykt i meg to mega store toast nam nam....

Håper du blir bedre

Klem

Jeg har også masse matlyst til overs... Er jo sulten konstant, selv mens jeg sitter å spiser og er ferdig med et måltid.

nei, her har matlysten din ikke gjemt seg. Gleder meg også veldig til å få matlyst og sultfølelse igjen.

finner ikke min heller.... Er veeeeldig sulten men er jo ingenting som er godt annet enn cola, sjokolade og chips men det trykker jeg ikke i trynet flere ganger daglig... ærh! 

Her går det opp og ned. Spiser mye de dagene jeg jobber, men mindre de dagene jeg er hjemme. Men hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm... Så må passe på å få i meg mat før jeg blir for sulten... Kanskje det vil hjelpe deg også? Når jeg var på det kvalmeste måtte jeg bare tvinge meg til å spise selv om det bø meg imot... og da var det det samme hva jeg puttet i meg. Vi spiser egentlig lavkarbo, men det har jeg ikke tatt hensyn til de siste ukene. Det viktigste er å få noe i magen, så får man skjerpe seg og spise sunt igjen når kvalmen er over.

Back
Topp