Noen som har sett kjønn på tidlig ul??

Snart4barnsmamma:)

Blir kjent med forumet
Var på tidlig ul for å se at alt var bra å ta litt mål.
Jeg sa jo til legen at vi er jo veldig nysgjerrige på hvilken kjønn det er da vi har 4 av samme kjønn fra før. SV tidligere erfaring ved tidlig ul har jeg opplevd at de ikke vil gjette da de er så usikker.
Denne legen fant et tydelig bilde av kjønnet å tilbyder seg selv å gjette på kjønnet imot at hi ventet til ordinær ul med å kjøpe inn klær med garvet. Så gjettet han kjønn.
Tror dere han hadde tilbydd seg selv å gjette dersom han var veldig usikker?? Eller tror dere dette kan være ganske sikker gjetning???
Ja jeg vet det er vanskelig å si men er så nysgjerrig:p

Vi også fikk vite hva han trodde på tidlig ul :) men han anbefalte oss å ikke løpe ut å kjøpe ting! :P Men jeg tror han har rett da det han sa passer med den magefølelsen jeg og samboeren har :) spennende å se om han har rett!

Ja kjempe spennende:) vi har tre gutter fra før pluss at samboern min har en gutt fra før så får liksom ikke til å tro på at det er en jente nå:p

Ja kjempe spennende:) vi har tre gutter fra før pluss at samboern min har en gutt fra før så får liksom ikke til å tro på at det er en jente nå:p

Nei, det skjønner jeg :) men alt kan skje! Isåfall har den jenta 4 tøffe storebrødre til å passe på seg når det begynner å komme andre gutter i bilde ;) hihi! :)

Back
Topp