Noen som har sett greys idag?

Live2Learn

Elsker forumet
Ingen av linkene på free-tv funker! :/ Alt hakker!! Grr!! 

Hvor har dere sett?

Courtesy of Torrent-Damage :D 

Jepp, den har jeg sett.. trodde det var sesong avslutning forje uke med en skikkelig cliff hangerr! Men da fikk vi ihvertfall svar på noe. Regner med det var sesong avslutningen idag.

super-prøver skrev:
Jepp, den har jeg sett.. trodde det var sesong avslutning forje uke med en skikkelig cliff hangerr! Men da fikk vi ihvertfall svar på noe. Regner med det var sesong avslutningen idag.

Jepp, det var det. 

Svarte faen for en ræva slutt!!!! Lexie skulle jo bli sammen med Mark..han fortjener å bli litt lykkelig han nå!

Kjenner jeg ble skikkelig sur her!

Rebecca85 skrev:
Svarte faen for en ræva slutt!!!! Lexie skulle jo bli sammen med Mark..han fortjener å bli litt lykkelig han nå!

Kjenner jeg ble skikkelig sur her!

Jeg og:-(

HELT enig ang. Lexi og Mark.. Det var veldig trist i starten, men slutten sugde skikkelig! Og det er enda ikke satt noen dato for neste sesong.. Blæh..!

Almyrida81 skrev:
HELT enig ang. Lexi og Mark.. Det var veldig trist i starten, men slutten sugde skikkelig! Og det er enda ikke satt noen dato for neste sesong.. Blæh..!

Kommer det fler sesonger da? trodde det var stopp nå.. 

Men ja, elendig slutt!!

Slutten på frustrerte fruer var jo meeeget tilfredsstillende, for nå slipper jeg å lure på hva som skjedde med de etter slutt! ;) haha

Live2Learn skrev:

Almyrida81 skrev:

Men ja, elendig slutt!!

Slutten på frustrerte fruer var jo meeeget tilfredsstillende, for nå slipper jeg å lure på hva som skjedde med de etter slutt! ;) haha

Nei, det kommer mer...

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

MEN SUKK!!!!! 

Lexie! :( 

Live2Learn skrev:

Almyrida81 skrev:

Men ja, elendig slutt!!

Men hva skjedde med Tom egentlig?

ludine skrev:

Live2Learn skrev:

Almyrida81 skrev:

Men ja, elendig slutt!!

Men hva skjedde med Tom egentlig?

Tom? Hvem Tom?

Back
Topp