Noen som har sett Fruene s8 episode 22 og 23???? Mulig spoiler..

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som har sett de 2 "siste" episodene????

Slutter vel ikke sånn??

Hehehe, ja, men siste scene var vel for å vise at fairwiew (eller?) går videre selvom alle heltene har flyttet! =)

hvor kan jeg se de siste episoden da ?

Jepp, den slutter sånn. 

Likte ikke den sesongavslutningen i det heletatt. Synes det var for mange ubesvarte spørsmål, og flere sannheter som ikke kom ut. 

Synes f.eks at vi burde få vite hva som skjedde med Gabrielle sin biologiske datter, og synes også at sannheten om hvordan stefaren hennes døde nurde kommet ut. 

Og forøvtig så var det en altfor "happy ending" for min del. Så urealistisk at alle ender opp som millionærer og får den fine framtiden.

Skjer det noe med Gabrielles bio-datter? Har hun satt henne ut i skogen for å dø siden hun er tykk eller noe? 

Jeg har ikke helt skjønt det der med Gabi og døtrene, men jeg har kun sett sporadiske episoder oppigjennom, og aldri en eneste hel sesong. 

Synes den sluttet helt greit jeg...
Gabi har vel kommet over den biologiske datteren, men litt merkelig at det som var en så stor sorg for henne liksom bare ble glemt i resten av serien.

Hvis sannheten om stefaren kom ut ville jo de havnet i fengsel, det hadde vært kjipt.
Noen hemmeligheter skal det jo være med fruene! :)

*Meya* skrev:

Skjer det noe med Gabrielles bio-datter? Har hun satt henne ut i skogen for å dø siden hun er tykk eller noe? 

Jeg har ikke helt skjønt det der med Gabi og døtrene, men jeg har kun sett sporadiske episoder oppigjennom, og aldri en eneste hel sesong. 

Hæ??

Hehe..

Hvorfor ungene til Gabby er store aner  jeg ikke..men de er sånn i hele serien 

Den eldste ungen dems ble forvekslet på sykehuset men de ender opp med å ha "feil" unge og den biologiske flytter ut av landet og vi ser aldri mer til ho..

Back
Topp