Noen som har sett filmen..

CasiopeiA

Forelsket i forumet
fra fødsel som ligger på forsiden til BV?

Fikk litt blandede følelser når jeg så den...

Hva tenker dere?

Jeg så den nettopp! :) Syns egentlig at det var en grei film jeg, er jo litt "skummelt", men syns det var en veldig fin film sånn sett. Gleder meg ikke vanvittig til å føde, men den filmen hjalp litt på nervene! :) 

Har sett den ja.. Vet ikke helt hva jeg syntes. Er jo fantastisk med fødsler, men på en annen side hadde jeg ikke trengt å se det så detaljert.. Hehe 

jeg tror kanskje litt av grunnen til at det blir litt rart er at det egentlig er et "privat" stort øyeblikk..ikke mange av oss som har lyst å dele sin fødsel så nært for alle?

Ellers synes jeg det er litt fascinerende..driver med sau så jeg er med på mange lamminger iløpet av et år og driver ofte fødselshjelp. Jeg lar meg undre når det gjelder mennesker og sau hvordan vi kan få såpass stor åpning!! Det er helt utrolig..og så liketil gå tilbake til normal strl igjen etter fødsel..

Har en app på androidtlf min- pregnancy eller noe sånt og den viser små filmsnutter innimellom- deribland fødsler rett forfra. Er jo sånn det er:)

på en måte va d greit å sjå den men samtidig så var det litt skummelt og, grue meg til fødsel men kanskje ikkje fult så mye nå når eg har sitt den men litt blanda følelser ang den filmen :)

Back
Topp