noen som har sett filmen 8mm?

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Så den nå nettopp, og for en fæl film...[&o]
Altså filmen i seg selv var bra laga og alt det der, kjente skuespillere(nichlas cage blant annet), men historien og det psykiske rundt var forferdelig[&o]

noen andre som har sett den?

ORIGINAL: Tinkers :P

ny eller gammel? ikke hørt om den, jeg[8|]

den er nok litt gammel ja..98 trodde sambo

Ja, og den plaget meg flere mnd etterpå. Angrer på at jeg så den i det hele tatt..[:(][:@]

huff ja, er redd denne vil gnage i meg i flere månder.huff, liker ikke slike filmer...

Ikke bare sett den, men sett den gjentatte ganger, helt sykt herlig film som engasjerte meg no jævlig de første gangene..
Elsker den! Den filmen som gjorde Nicolas Cage til en av mine favoritter, for måten han spiller den rolla er bare sjukt digg, helt rått når han motiverer seg selv på slutten.. Syyyykt flott film, men kanskje ikke for sarte sjeler..

Ja har sett den flere ganger..
Den viser en rå virkelighet, slik jeg vil beskrive det..

For vi vet ikke hva som foregår rundtomkring i verden..

Filmen var bra den, men jeg liker ikke tanken på at dette kanskje skjer[:@][&:]

ORIGINAL: plysj

Ja har sett den flere ganger..
Den viser en rå virkelighet, slik jeg vil beskrive det..

For vi vet ikke hva som foregår rundtomkring i verden..

Filmen var bra den, men jeg liker ikke tanken på at dette kanskje skjer[:@][&:]

enig..Fikk helt vondt inni meg[&o][:@]

Nei, jeg har styrt unna. Sett noe serier med referanser til snuff og det er så ekkelt å tenke på. [:(] Tror jeg kanskje har sett deler av den men ikke mer. Er en veldig sart sjel jeg. [&o]

Ja, vi har den. Men sliter virkelig med å se den. Har blitt vanvittig sensitiv etter jeg fikk barn

ORIGINAL: Kidada

Hva handler den om siden den er så syk?

Og siden folk snakker om at dette kanskje skjer på ordentlig??

Snuff. Det er en "filmsjanger" der folk blir myrdet på ordentlig på film, og målet med filmen er distribusjon og underholdning... Så folk blir altså drept (og torturert, voldtatt osv) slik at noen kan kjøpe filmen og sitte og kose seg med den i stua si...

Det lages en del feike snuff filmer, hvor det bare skal se ut som folk blir tatt av dage på ordentlig så det er alltid vanskelig å si om filmer er ekte også. Filmen handler vel om en som blir hyra til å finne ut om en forstyrrende snuff film er ekte, om jeg ikke tar helt feil.

måtte tenke litt, men jeg har sett den... synes den var ganske bra! Det skal en del til at jeg legger meg når jeg er driiiit trøtt![:D] Såklart grusomme handling, men bra utformet!

ORIGINAL: Gulljenta07

Ja, den er rimelig creepy, liker ikke sånne filmer.

ORIGINAL: Kidada

Hva handler den om siden den er så syk?

Og siden folk snakker om at dette kanskje skjer på ordentlig??

hvis du googleer 8mm med nichlas cage, så finner du nok litt om den..

Back
Topp