StoresøsterJan10
Elsker forumet
Har såå lyst til å se den i kveld, filmen kom jo ut her den 9 januar og jeg har enda ikke fått leid den, noen som har sett den?
Var den bra?
Var den bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss Hormontroll
Ja, jeg syns filmen var bra[:)]
Gjorde veldig inntrykk at historien er sann. Tenk å bli prakka på en unge som ikke er din etter at din egen unge er kidnappet/forsvunnet[&:]
Gjorde veldig inntrykk at historien er sann. Tenk å bli prakka på en unge som ikke er din etter at din egen unge er kidnappet/forsvunnet[&:]
ORIGINAL: stardust
er det sann historie???????det ante meg gitt[:(].men du må ikke si for mye her nå[:D]
ORIGINAL: Miss HormontrollJa er den[:)]
Ja, for nå snakker vi om Changeling med Angelina Jolie i hovedrollen, sant?[:)]
For den er bygd på en sann historie.
ORIGINAL: RutlaÅ som jeg gleder meg:)
så den på kino, enormt bra film som gjorde et stort inntrykk
ORIGINAL: Miss HormontrollOj det her blir spennende:)
"Gutt forsvinner sporløst.
Filmen forteller en sann historie. Christine Collins (Jolie) er alenemor til Walter. En dag forsvinner han sporløst. Flere måneder etter finner politiet en gutt som sier han er Walter, og de blir gjenforent.
Men Mrs. Collins ser med en gang at dette ikke er hennes sønn. Det passer politiet svært dårlig å tape ansikt i offentligheten ved å innrømme feilen, og Mrs. Collins står foran en absurd kamp for å få noen til å tro på henne, og finne sannheten om sin sønns skjebne."
Hentet fra http://nrk.no/p3/article/page/view/1.6455098
Helt utrolig historie, satt en støkk i meg at noen måtte gjennomgå dette.
Filmen er litt lang, men absolutt verdt å få med seg[:)]