noen som har sett Changeling?

StoresøsterJan10

Elsker forumet
Har såå lyst til å se den i kveld, filmen kom jo ut her den 9 januar og jeg har enda ikke fått leid den, noen som har sett den?
Var den bra?

dytt

ja den var KNALL bra,faktisk så bra at jeg kan si det er en av di beste filmene jeg har sett!jeg på tross av konsentrasjons problemer ,satt pan foran tv hele tiden(den varer lenge)og var virkelig i film verden hele tiden!

Altså....må ses[:D][:D]

Ja, jeg syns filmen var bra[:)]
Gjorde veldig inntrykk at historien er sann. Tenk å bli prakka på en unge som ikke er din etter at din egen unge er kidnappet/forsvunnet[&:]

Da skal jeg leie den i kveld ass:) Syns traileren var spennende hehe så da er nok filmen veldig bra[:D]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Gjorde veldig inntrykk at historien er sann. Tenk å bli prakka på en unge som ikke er din etter at din egen unge er kidnappet/forsvunnet[&:]

Oj er det sann historie? det har jeg ikke fått med meg!

er det sann historie???????det ante meg gitt[:(].men du må ikke si for mye her nå[:D]

ORIGINAL: stardust

er det sann historie???????det ante meg gitt[:(].men du må ikke si for mye her nå[:D]

Hehe :) Si litt da[8D] nei nå har jeg ventet lenge,da får jeg vente litt til[:D]

Ja, for nå snakker vi om Changeling med Angelina Jolie i hovedrollen, sant?[:)]
For den er bygd på en sann historie.

Ja, for nå snakker vi om Changeling med Angelina Jolie i hovedrollen, sant?[:)]
For den er bygd på en sann historie.
Ja er den[:)]

ORIGINAL: Rutla

så den på kino, enormt bra film som gjorde et stort inntrykk
Å som jeg gleder meg:)

"Gutt forsvinner sporløst.
Filmen forteller en sann historie. Christine Collins (Jolie) er alenemor til Walter. En dag forsvinner han sporløst. Flere måneder etter finner politiet en gutt som sier han er Walter, og de blir gjenforent.
Men Mrs. Collins ser med en gang at dette ikke er hennes sønn. Det passer politiet svært dårlig å tape ansikt i offentligheten ved å innrømme feilen, og Mrs. Collins står foran en absurd kamp for å få noen til å tro på henne, og finne sannheten om sin sønns skjebne."

Hentet fra http://nrk.no/p3/article/page/view/1.6455098

Helt utrolig historie, satt en støkk i meg at noen måtte gjennomgå dette.

Filmen er litt lang, men absolutt verdt å få med seg[:)]

"Gutt forsvinner sporløst.
Filmen forteller en sann historie. Christine Collins (Jolie) er alenemor til Walter. En dag forsvinner han sporløst. Flere måneder etter finner politiet en gutt som sier han er Walter, og de blir gjenforent.
Men Mrs. Collins ser med en gang at dette ikke er hennes sønn. Det passer politiet svært dårlig å tape ansikt i offentligheten ved å innrømme feilen, og Mrs. Collins står foran en absurd kamp for å få noen til å tro på henne, og finne sannheten om sin sønns skjebne."

Hentet fra http://nrk.no/p3/article/page/view/1.6455098

Helt utrolig historie, satt en støkk i meg at noen måtte gjennomgå dette.

Filmen er litt lang, men absolutt verdt å få med seg[:)]
Oj det her blir spennende:)

Dem hadde den ikke inne[:(]

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

Dem hadde den ikke inne[:(]

Men går ikke den på kino enda da??? Venninna mi spurte i alle fall om jeg skulle være med og se den sist uke...... [8|][8|][8|]

Back
Topp