Noen som har sendt bæsj i posten?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg skal nemlig det. 
Må jeg levere pakken inne på posthuset, eller kan jeg døtte den nedi en sprekk?
Sendes det som vanlige brevpakker? Synes konvolutten og beholderen virker litt.. skral..

Nei, men jeg tror jeg ville funnet litt bobleplast og en smartpost eske...

Miriel skrev:
Nei, men jeg tror jeg ville funnet litt bobleplast og en smartpost eske...

Det var med konvolutt med strekkode og serienummer og adresse, så jeg tror ikke jeg kan bruke noe annet. Men jeg kan sikkert pakke beholderen i bobleplast.

Så lenge du har en transporthylse utenpå prøveglasset går det helt fint. Unødvendig med bobleplast.

Zol80 skrev:
Så lenge du har en transporthylse utenpå prøveglasset går det helt fint. Unødvendig med bobleplast.

Sikker? For det så ikke særlig trygt ut 
Meeeen, ikke jeg som jobber i posten!

Jeg sendte prøveglasset i bobleplasten jeg fikk av legen.

Hvis det er kun et glass, så ja, helt sikker. Hvis du har en bøtte, så bør du kanskje gjøre noe annet. 

Det jeg fikk, var en konvolutt, et lite glass med skje (), og et litt større glass til å ha prøveglasset i.

Men jeg satser på at de vet hva de gjør 

~Damen~~ skrev:
Det jeg fikk, var en konvolutt, et lite glass med skje (), og et litt større glass til å ha prøveglasset i.

Og det er akkurat sånn bæsj blir sendt emoticon

Zol80 skrev:

~Damen~~ skrev:

Og det er akkurat sånn bæsj blir sendt emoticon

Haha!
Ok
Spennende!

~Damen~~ skrev:

Zol80 skrev:

Virkelig, sender man bæsj i posten?!? Hilsen postbud.. ;/

Piamsk skrev:

~Damen~~ skrev:

Zol80 skrev:

Ohyeswedo! 

Nå ble jeg skuffa... Trodde du skulle sende hundebæsj eller noe til noen du ikke likte! Så for meg deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen tråden med liv i i kveld. til og med poppet meg popcorn her :)

*Sjokkert!*

Beklager, men det første jeg tenkte var at du skulle være skikkelig kjip og at du ville sende noen en bæsj i posten! Hahaha, jeg merker at jeg må gjøre noe med humoren og tankegangen min...

Moderator 2 skrev:
Nå ble jeg skuffa... Trodde du skulle sende hundebæsj eller noe til noen du ikke likte! Så for meg deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen tråden med liv i i kveld. til og med poppet meg popcorn her :)

Beklager å måtte skuffe deg 

Piamsk skrev:

~Damen~~ skrev:

Zol80 skrev:

man sender oksesperm også.... ;)

Holymoly, trodde du var DRITsur på noen bokstavelig talt 
Ble egentlig litt skuffa 

Men kom til å tenke på en annen ting... Hvordan tar man en sånn prøve, bæsjer man på bøtte eller graver man i doen eller hva gjør man egentlig? Kanskje litt teit spørsmål, men blir jo litt nysgjerrig da ;)

Back
Topp