Noen som har Scholl gel såler

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Har lyst på dem og de kommer snart på jobben så vurderer å kjøpe men alltids greit å høre hva andre sier :)
Kan nevne at skoene mine på jobb er veldig harde og merker det veldig godt etter å ha hvert på jobb en dag, så tenkte å kjøpe de som heter work

Har hatt noen andre enn scholl, men de funket iallefall :-) hjelper godt med gelsåle

Har hatt noen andre enn scholl, men de funket iallefall :-) hjelper godt med gelsåle
Mannen har hatt noen billige fra jula som ble ødelagte, men han syns gel såler var godt, men han har hatt sko med nærmest null dempning og ikke brydd seg (jeg måtte lære han opp ) så vet ikke hvor mye jeg stoler på han :p

Hvilken type hadde du? :)

Jeg har brukt scholl work (eller noe sånt) inni jobbskoene hele svangerskapet. Gull verdt! :)

Jeg har brukt scholl work (eller noe sånt) inni jobbskoene hele svangerskapet. Gull verdt! :)
Merker du stor forskjell på skoene når du har og ikke har? Og var de vanskelige å klippe riktig? :)

Hadde noen gel-hæler fra ortocare. Var veldig plaget med smerter i hælene før jeg brukte disse.
Hælsmertene ble borte, og nå bruker jeg ikke gel-hæler lengre.
Kjøpte meg noen dyre, men gode såler fra ortocare men klarte å kaste de ved en feil. De var i noen vintersko som egentlig ikke skulle kastes, men hadde havnet oppi søppelsekken der jeg mistenker at junior var en hjelper til ;)

Merker du stor forskjell på skoene når du har og ikke har? Og var de vanskelige å klippe riktig? :)
Fikk mye bedre demping i skoene følte jeg, ikke så vondt under beina. Enkle å klippe til, tok bare sålen ut av skoen og klippet etter den ;)

Lyst på jeg også men er redd skoene blir trange...?

Jeg har brukt andre scholl såler og har vært veldig fornøyd. Har hjulpet godt på slitne føtter og delvis plattfot.

Hadde noen gel-hæler fra ortocare. Var veldig plaget med smerter i hælene før jeg brukte disse.
Hælsmertene ble borte, og nå bruker jeg ikke gel-hæler lengre.
Kjøpte meg noen dyre, men gode såler fra ortocare men klarte å kaste de ved en feil. De var i noen vintersko som egentlig ikke skulle kastes, men hadde havnet oppi søppelsekken der jeg mistenker at junior var en hjelper til ;)
Ikke alltid lett med ekstra hjelp ;)

Jeg har brukt andre scholl såler og har vært veldig fornøyd. Har hjulpet godt på slitne føtter og delvis plattfot.
Godt å høre!
Alle skryter jo masse av scholl produkter og vi har lenge ventet på å få de på jobben men man vil jo gjerne høre om sålene også siden de gjerne koster litt :)

Har lyst på dem og de kommer snart på jobben så vurderer å kjøpe men alltids greit å høre hva andre sier :)
Kan nevne at skoene mine på jobb er veldig harde og merker det veldig godt etter å ha hvert på jobb en dag, så tenkte å kjøpe de som heter work
Flere på jobben bruker det, og sier de er gode.
Har gel i joggeskoene på jobb, og det er såå deilig. Aldri vondt i ryggen.
Har dere myke matter hos dere i kassene?

Lyst på jeg også men er redd skoene blir trange...?
I de fleste sko er det en såle inni som du kan ta ut (noen er limt fast, men også de fleste av disse går an å rive ut). Jeg bruker spesialsåler og tar alltid ut innersålen først

Godt å høre!
Alle skryter jo masse av scholl produkter og vi har lenge ventet på å få de på jobben men man vil jo gjerne høre om sålene også siden de gjerne koster litt :)
Jobber du i en skobutikk? Vi solgte veldig godt av scholl sine såler da jeg jobbet i skobutikk.

Flere på jobben bruker det, og sier de er gode.
Har gel i joggeskoene på jobb, og det er såå deilig. Aldri vondt i ryggen.
Har dere myke matter hos dere i kassene?
Nei har ikke det men vi har en kontorstol der og som regel en person i kassa, men jobber man på gulvet så merkes det veldig godt :)
Og nå jobber jeg veldig mye på gulvet og merker at jeg trenger ekstra dempning, mannen vil også ha ;)

Back
Topp