Noen som har samsovet lenge?

hissigproppen

Forumet er livet
Er det noen her som har samsovet lenge (over et år)?

Har det vært spesiell grunn til det?
Ammet dere fremdeles om natta?

Når og hvordan avvente dere fra samsovingen, og evt hvorfor?

Hadde satt pris på svar [:)]

Samsov til hun var 14 mnd. Da flytta hun over i egen seng ved siden av vår.
Hun får komme oppi til meg/oss på morgenen.
(noen ganger tar jeg henne over i løpet av natta om hun våkner og er vanskelig å få til å sovne igjen da..)

Vi har ei tulle med søvnproblemer og sover aldri en hel natt. Så ved å ha henne i sengen sammen med meg har jeg kontroll på henne.

Ho har en tendens til å stå opp og vi har plukket henne opp utenfor huset med hunden i bånd kl.03.00 på natten. Skulle bare la hunden tisse[:o]

Så her samsover vi fra hun var 1 år,hun er nå 3 år[8|]

ORIGINAL: noona

Vi har ei tulle med søvnproblemer og sover aldri en hel natt. Så ved å ha henne i sengen sammen med meg har jeg kontroll på henne.

Ho har en tendens til å stå opp og vi har plukket henne opp utenfor huset med hunden i bånd kl.03.00 på natten. Skulle bare la hunden tisse[:o]

SKUMMELT!Klarer ho å låse opp ytterdøren?

Vi samsover fortsatt...
Ingen spes. grunn...mest fordi det var praktisk sånn helt i starten da hun var ny...(da tenker jeg på amming osv) og så ble det bare sånn...[8D]
Har prøvd og få henne over i egen seng flere ganger, men uten hell...
det gjør meg ingenting og ha henne i sengen,men skulle bare ønske at jeg hadde kjøpt meg større seng[:D]

btw jeg er singel...hadde helt sikkert stresset litt mer om jeg hadde hatt en samboer

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: noona

SKUMMELT!Klarer ho å låse opp ytterdøren?

Låste opp ytterdøren og slo døra så hardt opp at den hengslen som er oppe på døra sprang opp[:@]
det her var i sensommer[8|] Hadde da satt en krakk som står i gangen ved døren så hun rakk opp. er ikke dumme de 2-3 åringene altså[;)]

Back
Topp