Noen som har sagt til mannen, sambo...

det kunne jeg aldri sagt til min kjære om jeg så mente det!
tenk så sårende da.... [:(] nei så vondt vil jeg ikke den beste i verden!

og jeg tenner fremdeles på han etter alle år.
han er jo den beste[;)]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

han er jo den beste[;)]

Så da er det bedre å bare late som man gjør det for ikke å såre han....

Dårlig gjort å si noe sånt da[:-] Jeg hadde iallfall blitt veldig lei meg om sambo hadde sagt noe sånt til meg, og jeg hadde garantert gjort det slutt med han når jeg hadde fått summet meg litt..

ORIGINAL: Kattepus

... at de ikke tenner på de lenger?
Og evt hva skjedde så..??

Alt i et forhold går i faser, og dersom en skulle vært ærlig hele tiden om hva en tenker, så tenker jeg mange ville vært såra daglig.. 

Hvem og hva gagner det å si det høyt? Hva vil du oppnå? Hvis det feks er noe han har endret som du vil endre tilbake, så kan det jo kanskje være positivt å ta det opp på en fin måte [:)] Kommer jo an på forholdet og personene og historien i forholdet..

ORIGINAL: Nikki!

om du føler det,burde du si det. men ville ikke sagt tenner ikke på deg lenger.. men at noe av piffen er vekke. kan vi gjøre noe som gjør det mer spennende,eller noe.

Signerer denne jeg

Er det sånn at det er HAN du ikke tenner på lenger, eller er det lysten som er dårlig? For jeg vet av mange som har hatt nytte av å få sjekka hormonnivåer og sånn.. Kan være mye som spiller inn..

Det er iallefall sinnsykt vondt å vite, og man tenker på det hele tiden............men kan jo kansje ordlegge deg andreles?

ORIGINAL: PippiLottis

Det er iallefall sinnsykt vondt å vite, og man tenker på det hele tiden............men kan jo kansje ordlegge deg andreles?

Ja, må nok ordlegge meg annerledes..
Men hva kan man si liksom??

Uff, høres ikke godt ut, men hva ønsker du å oppnå, og hvordan vil han reagere tror du, hva vil han gjøre. Noe jeg ville tenkt på....

Tenner ikke på han, men kan tenne sånn generelt (på andre altså)?
Eller har du mistet lysten i det hele tatt?

Er jo forskjell på de to tingene...[;)]

Nei det kunne jeg ikke gjort mot han og hadde han sagt det til meg hadde han fått seg ett blått oye og foten i ræva på vei ut..

Det er jo bare å si at du syns alt går i samme tralten på soverommet, og foreslå at dere kan piffe opp litt? Evnt start oppiffinga selv, (altså overrask ham) så blir han nok mer leken etterhvert...[:)]

ORIGINAL: vimsemams

Det er jo bare å si at du syns alt går i samme tralten på soverommet, og foreslå at dere kan piffe opp litt? Evnt start oppiffinga selv, (altså overrask ham) så blir han nok mer leken etterhvert...[:)]

Det er ikke han som er kjip liksom. Han vil hele tiden, men ikke jeg...

Og ja jeg tenner på andre..

Om du tenner på andre har dere gjerne problemer ut over sexlivet som bør fikses

ORIGINAL: Kattepus

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

han er jo den beste[;)]

Så da er det bedre å bare late som man gjør det for ikke å såre han....

ville nok heller gjort noe med det(prøvd)

Jeg hadde en periode med null sexlyst.. (kolikkunge, ikke lenge siden fødsel)

Jeg ble litt kvalm av tanken på sex, så noe tenning ble det ikke.

Det jeg sa var at jeg ikke hadde noe sexlyst. At det hadde ingenting med han å gjøre, bare omgivelsene, min selvfølelse og situasjonen vi var i.

Han hadde stooor forståelse for dette, og vi snakket masse om det. Vi ble enige om å "bare hoppe i høyet" så ofte muligheten byr seg, kun for å "hjelpe kroppen i gang".. Og da fikk jeg sexlysten tilbake[:D]

MEN, hvis du ikke tenner på typen din, men allikavel tenner på andre... Ja da blir det noe helt annerledes.

ORIGINAL: EXOTIC

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Jeg hadde en periode med null sexlyst.. (kolikkunge, ikke lenge siden fødsel)

Jeg ble litt kvalm av tanken på sex, så noe tenning ble det ikke.

Det jeg sa var at jeg ikke hadde noe sexlyst. At det hadde ingenting med han å gjøre, bare omgivelsene, min selvfølelse og situasjonen vi var i.

Han hadde stooor forståelse for dette, og vi snakket masse om det. Vi ble enige om å "bare hoppe i høyet" så ofte muligheten byr seg, kun for å "hjelpe kroppen i gang".. Og da fikk jeg sexlysten tilbake[:D]

MEN, hvis du ikke tenner på typen din, men allikavel tenner på andre... Ja da blir det noe helt annerledes.

da tenker jeg: HVORFOR er du sammen med han da?[8D]

Er liksom det som er greia på en måte da...
Vil jo være med han siden vi har to barn, men jeg tenner ikke på han og føler ikke for å ha sex.. men han vil jo det..

Føler vi bare er gode venner som bor sammen liksom..

Hvorfor skal man si noe sånt?? Sexlyst går opp og ned for kortere og lengre perioder, det er normalt. Om man rett og slett ikke tenner på den andre er det som regel et symptom på andre problemer i forholdet. Da ville jeg heller prøvd å finne ut av det enn å såre min kjæreste og beste venn så til de grader.. [&:]

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

ORIGINAL: Sicily

Hvorfor skal man si noe sånt?? Sexlyst går opp og ned for kortere og lengre perioder, det er normalt. Om man rett og slett ikke tenner på den andre er det som regel et symptom på andre problemer i forholdet. Da ville jeg heller prøvd å finne ut av det enn å såre min kjæreste og beste venn så til de grader.. [&:]
hva skjedde med ærligheten?
klart,må jo formulere seg litt annerledes kanskje[:-][8D]

Hvis man snur situasjonen da..
Ville du at samboern din skulle hatt sex med deg bare for ikke å såre deg, når han egentlig ikke ville det?

Back
Topp