Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
det kunne jeg aldri sagt til min kjære om jeg så mente det!
tenk så sårende da.... [:(] nei så vondt vil jeg ikke den beste i verden!
og jeg tenner fremdeles på han etter alle år.
han er jo den beste[;)]
ORIGINAL: Kattepus
... at de ikke tenner på de lenger?
Og evt hva skjedde så..??
ORIGINAL: Nikki!
om du føler det,burde du si det. men ville ikke sagt tenner ikke på deg lenger.. men at noe av piffen er vekke. kan vi gjøre noe som gjør det mer spennende,eller noe.
ORIGINAL: vimsemams
Det er jo bare å si at du syns alt går i samme tralten på soverommet, og foreslå at dere kan piffe opp litt? Evnt start oppiffinga selv, (altså overrask ham) så blir han nok mer leken etterhvert...[:)]
ORIGINAL: Kattepus
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
det kunne jeg aldri sagt til min kjære om jeg så mente det!
tenk så sårende da.... [:(] nei så vondt vil jeg ikke den beste i verden!
og jeg tenner fremdeles på han etter alle år.
han er jo den beste[;)]
Så da er det bedre å bare late som man gjør det for ikke å såre han....
ORIGINAL: EXOTIC
ORIGINAL: Helene Smurfemor
Jeg hadde en periode med null sexlyst.. (kolikkunge, ikke lenge siden fødsel)
Jeg ble litt kvalm av tanken på sex, så noe tenning ble det ikke.
Det jeg sa var at jeg ikke hadde noe sexlyst. At det hadde ingenting med han å gjøre, bare omgivelsene, min selvfølelse og situasjonen vi var i.
Han hadde stooor forståelse for dette, og vi snakket masse om det. Vi ble enige om å "bare hoppe i høyet" så ofte muligheten byr seg, kun for å "hjelpe kroppen i gang".. Og da fikk jeg sexlysten tilbake[:D]
MEN, hvis du ikke tenner på typen din, men allikavel tenner på andre... Ja da blir det noe helt annerledes.
da tenker jeg: HVORFOR er du sammen med han da?[8D]
ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT
ORIGINAL: Sicilyhva skjedde med ærligheten?
Hvorfor skal man si noe sånt?? Sexlyst går opp og ned for kortere og lengre perioder, det er normalt. Om man rett og slett ikke tenner på den andre er det som regel et symptom på andre problemer i forholdet. Da ville jeg heller prøvd å finne ut av det enn å såre min kjæreste og beste venn så til de grader.. [&:]
klart,må jo formulere seg litt annerledes kanskje[:-][8D]