Noen som har søkt om lån i det siste??

PS.I Love You

Gift med forumet
Hvor lang tid fra du/dere gikk i banken og søkte gikk det før dere fikk svar på om dere fikk lån eller ikke ??

Er noen som vil kjøpe huset vårt, så de skulle snakke med banken denne uka, men altså er skikkelig lei av å vente nå [8D]

Får man ikke svar på slikt på en time da?

Aner ikke.. Husker virkelig ikke åssen det var da vi søkte.
Men husker når vi skulle kjøpe bil, da gikk det halvanne uke før vi fikk klarsignal [&:]

Vi var i banken og fikk tilsagn på lån, og det tok ca fem minutter å avgjøre det.... 

Samme dag egentlig..

Okey[8D] Da ser det vel mørkt ut da..
Blæh.. vil jussom selge huset mitt nåå!! hehe...

Det kommer an på økonomien til kjøperne. Hvis de uten tvil kan betjene det lånet de har søkt på, får de svar på dagen. Hvis det er et tvilstilfelle, kan f.eks saksbehandleren instille på at de skal få lån, men må da søke til ledelsen i banken om lov til å gi de lån. Da kan det ta både en og to uker.

vi gjorde det pr mail. tok vel et par dager. men det var fordi de trengte noen flere opplysninger[:)]

Kommer ann på banken. Jeg og gubben fikk lån på dagen, men de som kjøpte leiligheten vår måtte vente nesten en måned før de fikk svar. [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Kommer vel litt an på størrelsen på lånet også sikkert... Men vi har fått vite det samme dagen tidligere[:)]

Jeg ringte og hørte på tomtelån.. og fikk svar med en gang :) Men det var ikke på mere enn ca 800.000 da...
Men jeg har hørt at det med noen tar evigheter... og det tar sikkert lengre tid om de er usikkre.. eller om de egentlig vil avslå.. for da ser de sikkert på andre løsninger!

Back
Topp