Noen som har søkt fødeplass på en ABC klinikk?

Pouri

Betatt av forumet
Jeg har søkt fødeplass på ABC klinikken på Ullevål og håper at jeg får plass!

Ellers har jeg allerede fått plass på den vanlige fødeavd der og det blir sikkert bra uansett, men jeg krysser fingrene for ABC!

Har dere fått fødeplass? Noen andre som vil til ABC?
 
Søker ikke her, blir på sus uansett:). Håper på å føde i 7. etg men får se hvordan svangerskapet utarter deg og om jeg får svangerskapsforgiftning denne gang også. I så fall må jeg føde på den vanlige fødeavdelingen i 1.
 
Jeg hadde plass der i sist svangerskap. Elsket opplegget der med de siste svangerskapskontrollen hos jordmødrene der:)

Dessverre bestemte lillegutt seg for å komme i uke 36 og dermed fikk jeg ikke føde der:-(
Ble allikevel tatt i mot på ABC og fikk bli der til etablert fødsel... Deretter overflyttet til vanlig føde - det var TIDENES nedtur!

Hadde jeg fødd i Oslo denne gangen hadde jeg ikke vært i tvil ABC virket utrolig bra:)
 
ABC virker helt fantastisk, hadde helt klart valgt det om jeg hadde bodd i Oslo.
 
Min forrige fødsel var på en fødeklinikk, og selve fødselen gikk veldig bra. Men jeg kan ikke si at jeg var så fornøyd med opplevelsen. Følte at jeg ikke hadde kontroll over noen ting og at jordmødrene tok over hele greia.
Derfor ville jeg faktisk egentlig føde hjemme denne gangen, men vi kom fram til at det var greit å være på en tryggere plass, og da er ABC er nest best!
 
Back
Topp