B BabyJente 2015 Blir kjent med forumet 5 Okt 2016 #1 Hei Noen som har sånne sko til jenta si eller er de bare for gutter?
B BabyJente 2015 Blir kjent med forumet 5 Okt 2016 #3 Syntes de er kule men har bare sett de på gutter så derfor jeg lurer Hehe
K+N=ML Forumet er livet 5 Okt 2016 #4 Har sånne til gutten min, men kunne fint ha brukt de til jente også hadde selv sånne da jeg var yngre
Har sånne til gutten min, men kunne fint ha brukt de til jente også hadde selv sånne da jeg var yngre
MariaS Forumet er livet VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016 ♡Julekulene 2021♡ 5 Okt 2016 #5 Har ikke jente, men kunne lett ha kjøpt de til ei jente ja Jeg tenker også at de er unisex
ma15&17 Gift med forumet Marsmellows-15 Marsboerne2017 Aprillykke 2017 5 Okt 2016 #6 Hadde jeg hatt jente kunne jeg kjøpt de til hun også ja. Jeg hadde jo sånne selv for noen år siden.
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 5 Okt 2016 #8 Syns de er helt unisex. Og de i midten er da vitterlig rosa? men jeg hadde styrt unna knytesko med mindre barnet var så stort at det kan knyte selv.
Syns de er helt unisex. Og de i midten er da vitterlig rosa? men jeg hadde styrt unna knytesko med mindre barnet var så stort at det kan knyte selv.
Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken VIP Marsmellows-15 Aprilbarna`15 5 Okt 2016 #9 Skjønner ikke helt hvorfor de der et guttesko.. Syns det typen sko er så søte på alle barn
N Neinei Forumet er livet VIP Februarlykke 2016 Mailykke 2018 5 Okt 2016 #10 Jeg har! Noen som ligner hvertfall Fikk til og med samme type i barselgave. Timberland eller noe? Uansett. Vi bruker dem til både bukser og hverdagskjoler
Jeg har! Noen som ligner hvertfall Fikk til og med samme type i barselgave. Timberland eller noe? Uansett. Vi bruker dem til både bukser og hverdagskjoler
B BabyJente 2015 Blir kjent med forumet 5 Okt 2016 #11 Oki tusen takk for svar, da kjøper jeg de De i midten er egentlig mørke brune så tar de gule
TenkerPåNr2 <3 Gift med forumet Augustmødrene 2014 5 Okt 2016 #12 De skoene er på vei i posten her til den 2 år gamle frøkna!
B BabyJente 2015 Blir kjent med forumet 5 Okt 2016 #13 TenkerPåNr2 <3 skrev: De skoene er på vei i posten her til den 2 år gamle frøkna! Klikk for å utvide … Det er de til min jente også nå
TenkerPåNr2 <3 skrev: De skoene er på vei i posten her til den 2 år gamle frøkna! Klikk for å utvide … Det er de til min jente også nå
Krokopoko Glad i forumet 6 Okt 2016 #15 Skal du kjøpe av Wish eller? Jeg er nysgjerrig om hvordan storelsen passer
B BabyJente 2015 Blir kjent med forumet 18 Nov 2016 #16 Krokopoko skrev: Skal du kjøpe av Wish eller? Jeg er nysgjerrig om hvordan storelsen passer Klikk for å utvide … Har kjøpt på wish ja. Dem ble for små i str 21. Hun er litt høy i rista men bruker str 22 i vanlige vintersko som er litt høyere på bena.
Krokopoko skrev: Skal du kjøpe av Wish eller? Jeg er nysgjerrig om hvordan storelsen passer Klikk for å utvide … Har kjøpt på wish ja. Dem ble for små i str 21. Hun er litt høy i rista men bruker str 22 i vanlige vintersko som er litt høyere på bena.