Noen som har rotfylt her??

lenemor

Forumet er livet
Er det så vondt som folk sier??[&:]

jeg har, og det er den minst smertefulle borringen jeg har hatt, kan selvsagt ha noe med at jeg byttet tannlege samtidig å gjøre, men han sa selv at sånt skal ikke gjøre vondt[;)]

Neeeeh driver ikke med sånt! [8D]

Men har boret hull mellom tennene og det var GRUSOMT![&:]

Nei var ikke vondt.. nå er det noen år siden så kanskje jeg har fortrengt det da... men de gjorde rent eller noe, så la de på noe hvitt jeg hadde på i 30 ? dager for å drepe nerven, så boret og ordnet de. Når nerven var død kjente jeg ingenting.

Jeg gjorde det en gang for lenge siden, fordi tannlegen hadde gjort noe feil første gang, så tanna måtte bores opp igjen. Og det var IKKE vondt.

Har nettopp gjort det. Og det var nokså vondt ja. Helt til bedøvelsen virket. For grunnen til jeg måtte rotfylle var at det hadde dannet seg betennelse nedi der pga dyp fylling. Så da tar det noen ganger før bedøvelsen virker. Skal inn for fjerde gang nå. Så du må forberede deg på at det kan ta tid. Alt etter som hvordan det ser ut.[:)]
Men de andre gangene har det ikke vært vondt. Bare litt etterpå. Men stort sett alle sier at det ikke er vondt.[8D]

Nå fikk jeg dobbelt opp av bedøvelse - LITT tannlegeskrekk kan du si, men det var ikke vondt i det hele tatt. Ikke etterpå da bedøvelsen forsvant heller[:)]

selve jobben er ikke vond i det hele tatt.. har rotfylt en del... men jeg syns det er vondt etterpå, når bedøvelsen går ut.... [8D] da syns jeg liksom det blir veeeldig vondt.. men nå er jeg ikke akkurat kjempetøff når det kommer til tenner da..[8D]

ORIGINAL: lenemor

Er det så vondt som folk sier??[&:]

ja [:(]

Back
Topp