Noen som har reist tett opp til termin?

junibebi89

Gift med forumet
Svigers har nå bestilt reise i mai når jeg er i uke 34. Vet ikke om jeg klarer og orker å dra, men har kjempe lyst så håper det går:).

Noen som har reist rundt denne tiden før i sv skapet? Hvordan gikk det? Og hvordan gikk det å fly? Er det sånn at man kan kjenne nedpress el no når det er så mye trykk forskjeller osv?
 
Har ikke erfaring med det men vet det er forskjell på flyselskaper på hvor lenge før termin en får fly.. Husker ikke når det var.. Tross for at jeg sjekket for ukestid siden :p

Hvor langt dere skal dra?
 
Har ikke erfaring med det men vet det er forskjell på flyselskaper på hvor lenge før termin en får fly.. Husker ikke når det var.. Tross for at jeg sjekket for ukestid siden :p

Hvor langt dere skal dra?

Fom uke 36 er det begrensninger.

Men det er til budapest..
 
Reiste i uke 34 sist. Gikk helt fint :) bare husk støttestrømper om du skal fly et stykke :) og så kan det være greit å ha med papirer på hvor langt du har kommet :) vær obs på at forskjellige selskaper har forskjellige grenser på hvor tett oppunder termin man kan fly :)
 
Reiste i uke 34 sist. Gikk helt fint :) bare husk støttestrømper om du skal fly et stykke :) og så kan det være greit å ha med papirer på hvor langt du har kommet :) vær obs på at forskjellige selskaper har forskjellige grenser på hvor tett oppunder termin man kan fly :)

Så hyggelig å høre det gikk bra med deg sist! :). Håper det samme for meg.. at det går seg til:)
 
Back
Topp