Noen som har reist med Ving?

Ellinorsmamma

Forelsket i forumet
Vi skal reise til Mallorca med Ving om et par uker. Vi skal ha med barnevogn til jenta vår, som er to år. Noen som vet hva det koster å sende med barnevogn? Og om vekten på barnevognen inngår i hennes "kvote" på 20 kg tillatt bagasjevekt? Ser på siden deres at det er gratis for barn under to år..

Kan ikke huske at vi betalte for vogn. Går som spesialbagasje. Betalte vel en 50 lapp for den posen man har utenpå vogna. HUSK OG TA VARE PÅ DEN POSEN... for du får ikke slik på mallorca.

Du betaler ingenting for å ha med vogn, men må som nevnt over her kjøpe en pose til å sende den i med mindre du har en Prampack.

Da vi reiste med ving for snart 2 år siden, så var det ikke sånn at guttungen (han var 15 mnd gammel) fikk ha med egen bagasje, men hans bagasje var inkludert i våre 20+20 kg. Så sjekk opp om babyen får ta med egen bagasje a 20 kg før dere pakker ned 20 kg til hun.
Men vi betalte ingenting for å sende med trilla vi hadde med.
Men som noen sier her, så ta vare på den der plastposen til å ha utenpå vogna.

Vi reiste med ving til Mallorca nylig. Alle barn under 2år kan ha med seg vogn gratis,men de har ikke egen kvote for bagasje. Barn over 2 år som skal ha med vogn må betale for dette, men de har egen bagasje kvote på 20 kilo. Dessverre vet jeg ikke prisen for å ta med vogn da vår datter er under to år

Vi reiste med ving nå i mai, guttunge er 3,5år, og vi betalte ingenting for han sin vogn. Gikk som spesialbagasje.
Reiste med dem i fjor også, da var han 2,5. Betalte ikke noe da heller.

Her betalte vi ingenting for vogn og han hadde sin egen kvote. Vi reiste også til sånn familie hotell i mallorca (der lollo og bernie er) og da var vekt grensen 25 kg pr stk. Jeg hadde vognen som håndbagasje:)

Det spørs litt hvor vrange de er. Hvis hun er fylt to år så er det noen som forlanger at det skal gå på bagasjekvote (i motsetning til hvis hun er under to år da det er gratis å sende barnevogna). sas er sånn i alle fall at det går på kvoten så lenge barnet har eget sete. Sjekket det sist gang jeg reiste med frøkna

Back
Topp