noen som har reist med Nazar (til Pegasos World)?

Sandiver

Betatt av forumet
Lurer på om noen har reist med Nazar jeg. Erfaringer?

Virker utrolig fristende med en ferie til Pegasos World utpå høsten evt mot neste vår :)

www.nazar.no

Jeg har reist med nazar to år på rad, og skal reise med de igjen nå i juni. Har KUN gode ord å si om reiseselskapet! De tilbyr flotte hotell med god mat, topp personale og alt annet man kunne ønske seg. I tillegg får man veldig mye for pengene hos dem[:)] Anbefales på det varmeste![:)] Vi har også sikla på Pegasus World, men fant ut at vi ville reise til et mindre hotell i og med at Sander er så liten ennå[:)]

Har dere reist fra Værnes? Vi er så innmari frista altså.

Hvilke hoteller har dere bodd på? Har dere hadt all inclusive på turene - er det verdt det synes dere.

Blir bombardert med spørsmål her nå :)

Vi var der en uke i slutten av April!!!
Kjempefornøyd med både hotellet og reiseselskapet!! Var ikke så mye ting å tilby for barn når vi var der, for de hadde ikke begynte skikkelig for sesongen enda, men vi hadde det helt supert!! De begynte å åpne klubber og slikt dagen før vi reiste hjem! Jeg kommer garantert(hvis pengene rekker til) til å reise ned samme plass neste år,[:D] rundt april/mai eller september/oktober[:)]

Har også ei kollega på jobben som reiser 3 året på rad i år!! De reiser midt på sommeren da, det synes jeg er litt i det varmeste laget[8D]

Anbefaler Nazar og Pegasos World [:)]

Back
Topp