Noen som har reist med Color Magic/Color Fantasy til Kiel?

Martes

Elsker forumet
Jeg og samboer vurderer å ta to dagers cruice til Kiel på Fredag med color magic eller color fantasy. [:)]  Noen her som har tatt den før? Er det nok å finne på ombord eller blir det mye dødtid? Erfaringer??

Var ikke MammanTilAmalie på tur nå nettopp??
Vil ikke tro det blir så mye dødtid, egentlig.. Dere kommer om bord i 2-tiden, finner lugar og slapper av litt, spiser, shopper og slapper av litt igjen før det er middag på kvelden. Rundt kl 9 dagen etter seiler dere inn til Kiel, og så er det vel 4-5 timer i land, før turen går tilbake i 2-tiden. [:)]

Jeg har reist til Kiel med color fantasy!
Det var fantastisk!!  JA, det er nok å finne på![:D]

Brukte topp- lokket mye jeg da, trimrom med sauna og jakutzi og sånne ting. Så er det jo en handlegate som er kjeeeempelang!! Husker ikke helt hvor lang i farta, men kunne det være 140 m tro??
Og kafeer, og restauranter og sånne koselige ting. Og veldig bra underholdning om kveldene.
Anbefales!!!!!!!!!!!!!

-----å så er det såååå romantisk!

Jeg tok Color Fantasy denne helga som var nå, helt toppers.
Nå var vi 12 stykker som feiret en 60 års dag, men kunne gjerne tatt en tur med bare samboeren.
Det er nok å finne, deilig å kunne ta det litt med ro siden det er to netter.
Masse deilig mat og glade mennesker.
Shopping i Kiel er jo heller ikke så dumt [;)]

Er det ikek spa ombord og?
*hekta*

Jeg tok Color Fantasy i februar i fjor. Veldig fin tur,og absolutt å anbefale [:)] Tror ikke du kommer til å kjede deg, det skjer mye ombord, dessuten får du noen timer i Kiel hvor du kan shoppe [:D]

Jeg ble overbevist og logget meg på color line for å booke billett. Typisk var det utsolgt!! [:@] Men jeg gir meg sjelden så lett, så jeg ringte inn på bookingen deres, og tror du ikke de hadde EN lugar igjen!! [:D]
Så til helgen blir det kjærlighetscruise på meg og samboeren

vi var på color magic på julebord![:)] Det var en kjempetur!!
Vi har bestemt oss for å ta en tur igjen senere[:D] Kjempestas.
Masse god mat, shopping og aktiviteter!! Gled deg![;)]

Takk for tips jenter, nå gleder jeg meg virkelig! Og C&A butikken skal sjekkes ut, takk Mammaen til Amalie [:)]

C&A
ORIGINAL: Martes

Takk for tips jenter, nå gleder jeg meg virkelig! Og C&A butikken skal sjekkes ut, takk Mammaen til Amalie [:)]

C&A handlet jeg også i nå i helga.
Har lagt ut bilder[:)]
Kos dere masse masse.

ORIGINAL: Pandaungen

C&A
ORIGINAL: Martes

C&A handlet jeg også i nå i helga.
Har lagt ut bilder[:)]
Kos dere masse masse.

Ja det har jeg sett, mye fint du har kjøpt!! [:)]

Back
Topp