Noen som har reimavinterdress til de små her?

Hege - mamma til to <3

Glad i forumet
Sniker fra sept11.. (tenkte å se på salg etetr reimadresser, men litt skeptisk pga str..)

Noen som har reimadress til 1åringene sine her - og hvilken str har dere?
 


Hege87 / Adrian09 skrev:
Sniker fra sept11.. (tenkte å se på salg etetr reimadresser, men litt skeptisk pga str..)

Noen som har reimadress til 1åringene sine her - og hvilken str har dere?



Jeg kjøpte reima på salg i strl 80, men den ble for liten da jeg skulle bruke den så endte med å kjøpe en anna i 86 :)
 


*Pompi* skrev:


Hege87 / Adrian09 skrev:
Sniker fra sept11.. (tenkte å se på salg etetr reimadresser, men litt skeptisk pga str..)

Noen som har reimadress til 1åringene sine her - og hvilken str har dere?



Jeg kjøpte reima på salg i strl 80, men den ble for liten da jeg skulle bruke den så endte med å kjøpe en anna i 86 :)

Mannen kjøpte og reima på salg,men det hva ikke mer igjen av 86 så han kjøpte 92.
Er litt i største laget den da men går heilt greit. 86 hadde passet perfekt her,men men gidder ikke å kjøpe ny :)

 
Så vidt jeg har skjønt så er Reima litt store i str. Så det kommer vel litt ann på om du har et stort eller lite barn egentlig. Men 86 vil jeg tro skal passe gjennom hele vinteren med et gjennomsnittsbarn! Vi har troll dress i 80 (som ennå passer) og POP dress i 86 (som blir å passe ut vinteren og kanskje veg av neste vinter). Gutten min er 79,5 cm nå :-)
 
Vi har Reima dress i 80. Amalie bruker 86 i "vanlige" klær.
 
86, og dressen er litt stor..
 
Back
Topp