noen som har råd?

valentine1414

Første møte med forumet
Hei, er ny her så vet ikke hvordan ting funker her inne skikkelig.. men prøver meg på ett innlegg.

Er 22 år og dette blir mitt første barn, så er kanskje litt over engstelig.. :\ Er nå 6+5, og er over 2 uker siden jeg fikk positiv test. Har vært i fin form hittil, ømme bryst, små stikking i livmora og noe svak morgenkvalme er det eneste.. Men nå har jeg vært sengeliggende hele helgen. Hadde veeldig svak antydning til brunlig utflod på fredag, men har ikke hatt siden. Har sterke stikkende smerter som kommer å går og den sterke kvalmen tar aldri slutt.. Sliter med å få i meg mat, klarer knapt å stå oppreist og sliter med å sove selv om jeg er trøtt som aldri før.

Er det noen som har råd til hva som kan hjelpe? vurderer lege om det ikke går over.. :\

Gratulerer med spire i magen :). Det er desverre nok vanlig det du opplever der. Er ikke så mye du kan gjøre, prøv ingefær mot kvalmen.. Svimmelheten er det ingenting å gjøre mot.
Føler du at du trenger sykemelding må du til legen

Gratulerer med spire i magen :). Det er desverre nok vanlig det du opplever der. Er ikke så mye du kan gjøre, prøv ingefær mot kvalmen.. Svimmelheten er det ingenting å gjøre mot.
Føler du at du trenger sykemelding må du til legen
'tusen takk :) det skal jeg prøve, så håper jeg man blir litt mer oppegående! :)

Her var det sånn fra ca uke 3 til 11-12 sist du må bare prøve få i deg drikke, gjerne farris/eplejuice blandet. En slurk i halvtimen, mer om du orker, så blir du ikke dehydrert. Her gikk det i det og grønne epler.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp