noen som har quinny vogn med bag...

emma og dennis mamma

Glad i forumet
lurer så veldig på hvordan størrelsen er på den dreamibagen som passer til de fleste quinny modellene... vurderer å kjøpe sportsvogna nå... å baggen senere... men er redd baggen er liten til voksiposen når babyen blir født i september og sover i den om vinteren... noen med erfaringer?

Vi endte opp med Quinney, selv om ankepunktet var den lille bagen. Det blir trangt med voksiposen nedi, men mange har uansett gått over til sportsvognen når ungen er et halvt år og det blir for trangt. Det er i alle fall vår plan.

uff... klarer ikke helt å bestemme meg jeg... vi reiser til syden om 14 dager å jeg kunne tenkt meg å kjøpe vogna nå, å eventuelt baggen npr babyen kommer.... men hvis den er så liten.... hmmm... vanskelig valg [>:]

vi har kjøpt quinny freestyle med bagen[:D]
den er jo for liten til voksipose men det er jo andre poser som ikke er så store som passer..
er en thermopose i samme merke som vogna å den varmer like mye som voksi (sa hun i butikken)
å er ikke så stor å klumpete[:)]

Noen av dere som har Quinny 3xl modellen (tror jeg den heter)? Fornøyde med den? Er sportsvognen vendbar?

Back
Topp