Noen som har quinny freestyle?

MtBoT

Elsker forumet
Jeg skal kjøpe den på mandag å gleeeeder meg! den går ut av produksjon nå så bag pluss sportsdelen er på tilbud til 3500 [:D][:D]

noen som har erfaring me den?

ORIGINAL: •Skjønningene•

syns den er utrolig trang og ustø ...

men sikkert ikke det du ville høre[&:][:D]

åssen trang? d er den med svinghjul fremme..

ORIGINAL: meee

åssen trang? d er den med svinghjul fremme..

nesten umulig å få plass til en unge med pose oppi vogna. Veldig liten sittedel.

hmm..hørte den va lett å god jeg [;)]

Vi har den, og er ganske så fornøyd[:)] Eneste som er irriterende er at taket bråker[:o]

hvor lenge kan hardbagen brukes?

[8D]

ORIGINAL: ....Tammis....

Har hatt den, glad jeg ble kvitt den.
Kalesjen bråker, vogna er tung, tar stor plass i bilen, vogna velter... you name it. Ikke engang på babybutikker anbefaller den for de får så mange klager.

hmm dette hørtes jo ikke bra ut da....en venninne av mamma jobber på babyhuset å hun sa den var veldig go å hadde fått positive tilbakemeldinger...MEN jeg vil jo ikke ha en tung å bråkete vogn [&:]

Eneste jeg vet er at den er TUNG!!! Fikk helt sjokk når jeg kjente på den i butikken!!!

forvirra her jeg nå heheh...men dere som er fornøyd me den, bråker deres kalesje og??

ORIGINAL: cecci85/Med2gull

veldig fornøyd,har den ikke mere nå fordi jeg trengte søskenvogn,men den er helt super!! ikke ustø som mange sier .. . .

Har solgt den nå fordi jeg måtte ha søskenvogn. Og jeg savner den!!!
En kjempe fin von til en billig pris og tenker du på at du har 3 og ikke 4 hjul så har du ikke sjans til å velte. Vi har brukt Odenwalder (den lange) både i bagen og sportsdelen og plass var ikke noe problem.
Å en kjempe fordel er at du kan ha sportsdelen også mot deg, det er noe jeg savner nå. Er jo så trist å ikke se ungen når man går tur.
Gled deg til å hente deg ny vogn og ikke heng deg oppi alt negativt folk må spre rundt seg[:D]

Okeeei..va rett før jeg ombestemte meg her [:)] men tror jeg satser på den jeg...

et spørsmål til bare [:D]

hva med kalesjen, er den liten? vil d blåse regn rett inn i vogna? eller

Vi brukte bagdelen til snuppa var seks måneder, og fikk nesten ikke plass til ho, dyne og vognteppe på slutten. Jeg syns ikke at den er ustø eller noe sånnt, men kjærsten min og mamma mener det.

Kalesjen bråker, dårlig plass under, bakhjula er breie og kommer bort i nesten alt, tar stor plass i biler, sportsdelen er lite lun, osv.. Jeg hadde ikke kjøpt den vogna.

hmmmmmmmmmmmm

dytter litt til [8D]

Back
Topp