noen som har prøvd

Babyimagen2013

Forelsket i forumet
Stack eller powerburner til slanking? vet det ikke er årntlig slanke middel, men det skal vist funke veldig bra...
(men er jo ikke lov i norge da.. )
 
Mener jeg har hørt det inneholder et amfetamin lignende stoff, tror det var amfetamin. Hvertfall så har det stoffet noe av den samme virkninga, som gir deg høyere forbrenning og sykt mye energi. Men skal vist ikke være så bra for hjerte og mye annet.
 
Er ikke uten grunn det er ulovlig.[;)]
 
jeg brukte stack 2 før jeg ble gravid. de funker bra syns jeg, men jeg er sånn som måå gå på noe når jeg slanker meg da, for da syns jeg det er så mye lettere! psyken spiller godt inn på det ja...[:D] men man får en del en energi av de ja. det er 500mg med efedrin i dem. amfetamin-light light.
 
Hæ?? Vil det si at min sønn får amfetamin light??[>:]
 
Han går på eferdin nå pga hoste![8|]
 
Ikke rart han har vært hyper de siste dagene da!![:o]
 
Jeg har prøvd stack med efedra. Men tror ikke de lager stack med efedra lengre. Det ble først ulovlig i USA for noen år siden og tror det har blitt ulovlig i europa også nå. MEN det funka bra[:)]
 
Har ikke prøvd det men det er et par kollegaer på jobben til gubben som bruker det
for å få energi. Gubben fikk prøve en gang og han sa at de funket som pokker!
Og han tok bare en halv tablett, mens vanlig dagsdose er opp til 3 tabletter per dag.
Det pleide å være efedrin i de som nå er forbudt (tror det var i 2004), men det er fortsatt masse koffein og annet i de som skal funk bra som slankemiddel.
MEN så har de fleste sagt (leste det inn på et treningsforum) at man legger på seg nesten alle kiloene på igjen når man slutter nettopp fordi man går ned aaaaalt for fort.

Jeg fikk da interessen for det og begynte å google på dette.
Etter å ha lest en del så er det søren meg ikke rart det er forbudt i norge.
Aldri om jeg kommer til å bruke det. Det er sterke saker.

Fant også en nederlandsk side der det er mulig å få bestilt både stack 2-3-4-5, men om man
blir tatt på tollen er en risiko man må ta. Og boten er på 4000 kr
og en må forklare seg for politiet.
Hadde jeg vært ekstremt overvektig så hadde jeg vært så dum og faktisk brukt de (kan få tak i de via jobben til gubben) men jeg er faktisk bare 8-10 kg unna idealvekta mi og det skal jeg nok klare selv.
 
Jeg har ikke brukt de to du nevner, men et annet middel som jeg kjøpte i Sverige. (Ulovlig i Norge det også) Men klarer jo ikke å huske hva de heter da [&:]
 
Men de inneholdt også efedrin og MYYYE koffein. Jeg var helt "gal" i en uke. Klarte ikke sitte stille. Pulsen økte sinnssykt, og jeg var helt gira. Etter en uke ble jeg skikkelig syk, lå i senga og måtte holde meg fast, for det gikk trill rundt. Så fort jeg leet på hodet kasta jeg opp. Holdt på i 3 dager. Da var stoffet sikkert mer eller mindre ute av kroppen, og jeg ble bra igjen.
 
For guds skyld - hold dere unna sånne produkter. Det er en grunn til at de er forbudt i Norge.
 
 
Back
Topp