ViVil Forelsket i forumet 21 Nov 2015 #3 Det har jeg ikke tenkt på engang! Skal få mannen til å lytte etterpå, har stetoskop
L Lille92 Forelsket i forumet 21 Nov 2015 #4 Er på jobb så tenkte å prøve stetoskop idag kan si ifra om det fungerer
L Lille92 Forelsket i forumet 21 Nov 2015 #5 Er på jobb så tenkte å prøve stetoskop idag kan si ifra om det fungerer
Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Junibarna 2019 Julibarna 2019 21 Nov 2015 #6 Har tenkt til å tjuvlåne et fra jobb (altså, sjekke mens jeg er på jobb) og sjekke snart, veldig lyst til å høre med stetoskop
Har tenkt til å tjuvlåne et fra jobb (altså, sjekke mens jeg er på jobb) og sjekke snart, veldig lyst til å høre med stetoskop
H Husm0ra Flørter med forumet 21 Nov 2015 #7 Jeg har stetoskop og det er umulig å høre. Går Ann senere men bare når man er ganske ksngt på vei og treffer bra
Jeg har stetoskop og det er umulig å høre. Går Ann senere men bare når man er ganske ksngt på vei og treffer bra
F Frk.trønderspire Andre møte med forumet 21 Nov 2015 #10 Har prøvd i forrige svangerskap, men det er håpløse greier! :/ Ikke uten grunn at d brukes jordmorstetoskop og doppler på kontroll
Har prøvd i forrige svangerskap, men det er håpløse greier! :/ Ikke uten grunn at d brukes jordmorstetoskop og doppler på kontroll