noen som har prøvd

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Noen hær som har prøvd kyani ?

hva synes dere ?
hvilke produkter har dere prøvd?

Jeg har prøvd det 1 mnd nå og synes det er kjempegodt å ha masse energi :)
våkner før klokken ringer, lett å stå opp, orker å gjøre mere både hjemme og på jobb :)
Er så deilig!

Hva er det? :P Aldri hørt om..

er en slaks smootie som man drikker hver morgen, den inneholder alt man trenger av vitaminer, mineraler og antioksidanter. inneholder blåbær fra alaska og en del andre frukter.
å når kroppen får alt den trenger så fungerer den bra, man får mye mer energi å blir i bedre humør.

For maten vi spiser i dag inneholder ikke like mye som den gjorde før i tiden, så for å få samme næring som 1 gulerot før i tiden så må man spise 20 av dagens.

gå innpå kyani.net så kan du lese litt der.

Ecinnaj skrev:
er en slaks smootie som man drikker hver morgen, den inneholder alt man trenger av vitaminer, mineraler og antioksidanter. inneholder blåbær fra alaska og en del andre frukter.
å når kroppen får alt den trenger så fungerer den bra, man får mye mer energi å blir i bedre humør.

For maten vi spiser i dag inneholder ikke like mye som den gjorde før i tiden, så for å få samme næring som 1 gulerot før i tiden så må man spise 20 av dagens.

gå innpå kyani.net så kan du lese litt der.

Finnes det dokumentasjon på dette?.. høres ut som reklameprat... Og er stor forskjell på grønsaker dyrket feks i USA kontra her i Norge....

ligger masse info inne på kyani.net
har ikke rukket å lese alt enda.
er bare glad for at jeg har energi å ikke går å sover lengre :D

aldri prøvd og aldri hørt om heller!
men bra du føler deg bedre da:)
for meg holder det med sunnt kosthold og trening

Back
Topp