Noen som har prøvd

Caroline89

Gift med forumet

- noka dietten før? Noen som kan anbefale den? Eller ja, fungerte den er vel det rette spørsmålet :)

- Zumba fitness dvd? Er det lett å lære? Er det effektiv trening eller bare oppskrytt?

Har bestemt meg for å endelig ta opp kamen mot kiloene og da har jeg lyst til å prøve å gjøre litt morro ut av det med zumba :) Er ikke flink til å spise, hender jeg faktisk bare spiser middag fordi jeg glemmer det helt, og derfor tenker jeg noka dietten kan være et greit alternativ. Det kan da ikke være så ille å hive i seg en shake? :p

Morsomt at du spør:p bestilte meg en pakke med noka igår! Har lagt på meg skrekkelig mye i det siste:( å det skal vekk, fort! så håper det funker!

trille85 skrev:
Morsomt at du spør:p bestilte meg en pakke med noka igår! Har lagt på meg skrekkelig mye i det siste:( å det skal vekk, fort! så håper det funker!

Så bra! Håper du vil oppdatere om hvordan det fungerer, jeg er veldig gira på dette nå :) Leste innpå noka sin side at ved beste utfall kan man faktisk gå ned 25 kilo på 3 mnd. Det er jo helt fantastisk! Håper jeg er en av de som får til det for å si det sånn ;) Lykke til :) Håper det fungerer og at du blir fornøyd :)

etter ufattelig mange slankekurer,tabletter,drikker,div mat osv osv...så har jeg konkludert med at eneste som funker er endre kostholdet og trene :-P så altså,jeg sitter her like rund som alltid :-/ hihi..
Men vil tro noka dietten er genialt til deg som glemmer og spise ;)
jeg rett og slett elsker mat,så det er nytteløst :-P heheh..

Den mest effektive slankekuren jeg har gått på er Ketolyse kuren, tok av 10kg på kort tid (husker ikke helt hvor lenge)... MEN, la fort på meg de kiloene jeg tok av da jeg begynte og skulle "trappe ned", og spise litt normalt igjen :-( men med ketolysekuren får du e PANG start hvertfall...

Lykke til :-D

baby2212 skrev:
etter ufattelig mange slankekurer,tabletter,drikker,div mat osv osv...så har jeg konkludert med at eneste som funker er endre kostholdet og trene :-P så altså,jeg sitter her like rund som alltid :-/ hihi..

Den mest effektive slankekuren jeg har gått på er Ketolyse kuren, tok av 10kg på kort tid (husker ikke helt hvor lenge)... MEN, la fort på meg de kiloene jeg tok av da jeg begynte og skulle "trappe ned", og spise litt normalt igjen :-( men med ketolysekuren får du e PANG start hvertfall...

He he, det skal ikke være så greit med alt detta mølet som finnes :p Jeg tror nok noka skal fungere greit, mtp at jeg ikke spiser noe særlig. En enkel og rask løsning til meg der ja ;)

Jeg tror på at det å endre kostholdet og trene er det mest effektive :) Men jeg HATER å trene i form av å jogge eller treningstudio. Det verste jeg vet er å gjøre sånne ting alene, uten noen som motiverer. Derfor tenkte jeg på zumba, da kan jeg stå hjemme i min egen stue og (forhåpentligvis) få svidd av noen gode treningsøkter! ;D

Ketolyse har jeg hørt fungerer veldig bra, men i og med at jeg som sagt ikke er flink til å huske på meg selv og måltider, så ville det gått samme vei som det gjør nå.. He he.. Har lest at noka er så og si samme greia, shakene osv inneholder all næring, vitaminer, proteiner, karbohydrater osv som man trenger iløpet av en dag og inget mer. Så vi får håpe det gjør susen! Jeg kommer nok til å oppdatere etterhvert og fortelle hvordan den fungerer for min del. Men som sagt, jeg begynner ikke før neste måned, så vi får vente spent :)

Caroline89 skrev:
trille85 skrev:

Så bra! Håper du vil oppdatere om hvordan det fungerer, jeg er veldig gira på dette nå :) Leste innpå noka sin side at ved beste utfall kan man faktisk gå ned 25 kilo på 3 mnd. Det er jo helt fantastisk! Håper jeg er en av de som får til det for å si det sånn ;) Lykke til :) Håper det fungerer og at du blir fornøyd :)

Skal oppdatere så fort jeg begynner på den:) Har prøvd herbalife før, som også er pulverkur. Da skulle jeg bare bli kvitt et par kilo, å den funket kjempebra:) Denne gangen skal jeg ned ca 10. Har hørt mye bra om Noka så satser på at det går bra:)

baby2212 skrev:

Problemet her er at jeg spiser alt for uregelmessig og usunt. Har aldri hatt så store "matproblemer" før. Men skjelden jeg rekker å spise når jentene er våken. Så når de sover spiser jeg gigantiske porsjoner for jeg tenker at det blir lenge til neste gang. Og på kvelden tenker jeg ofte at jeg kan unne meg litt ekstra siden alle dagene er så hektiske. Og haugevis med enkle løsninger som sjokolade å boller o.l. Har lagt på 7 kg på 3 mnd!!!!!! Bortsett fra svangerskapet har jeg ikke vert så tung på 10 år! Så merker det jeg begynner å deppe over vekta, orker ikke tanken på å kle meg fint lenger å det er et mareritt å finne meg klær i butikken. SÅ NÅ ER DET STOPP ALTSÅ! Bestillte 3 ukers kur med Noka. Det blir sikkert slitsomt med sult og  "matabstinenser" men må få gjort noe nå..

Jeg er veldig fornøyd med Herbalife :D

Back
Topp