Noen som har prøvd

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
å fryse ned bananpure?
Kjøpte bananer i helga, junior spiser en halv banan ca.. så de blir jo gamle før de blir spist opp. Tenkte jeg kunne lage bananpure og fryse ned?

Hmmm.. har faktisk ikke peiling. Men ser for meg kanskje at det blir brunt og kornete... men vet altså ikke, jeg  ville prøvd kanskje..skader jo ikke ;)

ORIGINAL: Babymomy

Yes og det funker supert!!!

Anbefaler deg å faktisk vente med å lage bananmos til bananen er helt moden(brune flekker på skallet) for da fordøyer den mye letter(veldig likt morsmelk faktisk).....med engang du har laget mosen tar du isbitterningsformer(eller annen dosering for større mengder) og fryser med engang.

gjør ingeting at bananen blir litt brun ved frysing, gjør også at smaken blir sterkere og det liker dem små tydeligvis :D

Her får snuppa bananmos hver dag til lunsj(først får hun en isbitterning av avokado).....så jeg tar ut 2 isbitterninger for henne og det samsvarer ca6 teskjeer

lykke til!

ps. la merke til at snuppa likte faktisk når jeg varma bananmosen etter frysing...da gaper hun i vei.....lukter jo bananbrød nesten hehe:p

Ja, leste en tråd her tidligere at bananen burde være litt brun før spising. Så det har vi gjort, ingen magevondter her, han elsker det[:D]

Men takk for svar, da skal jeg prøve[:)]

ORIGINAL: Babymomy

Yes og det funker supert!!!

Anbefaler deg å faktisk vente med å lage bananmos til bananen er helt moden(brune flekker på skallet) for da fordøyer den mye letter(veldig likt morsmelk faktisk).....med engang du har laget mosen tar du isbitterningsformer(eller annen dosering for større mengder) og fryser med engang.

gjør ingeting at bananen blir litt brun ved frysing, gjør også at smaken blir sterkere og det liker dem små tydeligvis :D

Her får snuppa bananmos hver dag til lunsj(først får hun en isbitterning av avokado).....så jeg tar ut 2 isbitterninger for henne og det samsvarer ca6 teskjeer

lykke til!

ps. la merke til at snuppa likte faktisk når jeg varma bananmosen etter frysing...da gaper hun i vei.....lukter jo bananbrød nesten hehe:p
Så lurt da, dette må prøves :)

Back
Topp