Noen som har prøvd?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Å gi litt matolje i morsmelkerstatningen mot hard mage? Vet ikke om jeg tør[&:]

Jeg vil ikke blande sviskesaft for han er så plaget med luft.. Ble tipsa om olje skjønner du...

gi han vann! Det presser luft boblene gjennom tarmene[;)] Caroline er ikke plaget med luft etter at jeg begynte å gi henne vann!  ( eller har jo luft, men ikke vondt... fiser så bare det [8D])

Men jeg får han ikke til å drikke vann, han bare brekker seg[8|] Tips?

Når man skal i sukkervann er det noen spesielle blandingsforhold man skal bruke eller hva ????? Har prøvd å gi Mayah vann, men hun bare brekker seg stakkars..Tror hun har litt vondt i magen for tiden,kan det skyldes at hun bare får mme nå i stedet for ca 20% mm/80%mme som hun fikk inntil nå nylig...???

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin:)

Når man skal i sukkervann er det noen spesielle blandingsforhold man skal bruke eller hva ????? Har prøvd å gi Mayah vann, men hun bare brekker seg stakkars..Tror hun har litt vondt i magen for tiden,kan det skyldes at hun bare får mme nå i stedet for ca 20% mm/80%mme som hun fikk inntil nå nylig...???

Vi bruker 2ss sukker til 1dl vann[:)]

ORIGINAL: *stolt mamma*

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin:)

Vi bruker 2ss sukker til 1dl vann[:)]

Okei,takk!=)

Trodde maltekstrakt var tingen mot hard mage, jeg... Det bruker vi.

ORIGINAL: dua

Trodde maltekstrakt var tingen mot hard mage, jeg... Det bruker vi.

Vi også bruker det, men god effekt:)

Bruker det også, men funker ikke alltid, må bruke en god teskje i hver flaske..

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Bruker det også, men funker ikke alltid, må bruke en god teskje i hver flaske..

så fet sebbas lue er!!! Hvor har du fått tak i den? (er ikke lue-gal jeg nei[:D])

Back
Topp