Noen som har prøvd tannbleking?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Erfaringer? :)

Det sies jo at man ikke skal gjøre det hjemme, siden blekinga kan ødelegge emaljen på tennene. Heller gjøre det hos tannlegen sier min fantastiske tannlege. Men det å ha litt gulere tenner er også sterkere tenner sier dr. evensen (tannlegen min)
Men har et par venninner som har prøvd og har prøvd en gang selv.. kan ikke si at jeg har sett noen særlig forskjell.

de fleste billige hjemmebehandlingene funker minimalt, prøvd flere fra vita, kicks etc. Jeg anbefaler å dra til tannlegen, da får du det resultatet du ønsker, og det varer :) trenker du en kickfix kan du pusse tennene med bakepulver en gang i blant.

Har sett mange gjøre det når jeg jobbet på tannlege. Da får du riktig tilpassede skinner til dine tenner, og man får veldig gode resultat ;)

Har prøvd hjemmebehandling, men har ikke hatt noe særlig effekt. Syns ikke tennene er så gule at jeg vil spandere på meg tannbleking hos tannlege :p

Jeg har ikke prøvd, men kunne gjerne tenkt meg å prøve det en gang :) Men i så fall ville jeg ha gjort det hos tannlegen :)

Jeg har lyst til å prøve, men er litt redd for tennene mine. Så det blir nok gjort hos tannlegen hvis det skal gjøres :)

Har veldig lyst til å prøve, har tenkt litt på den smile lab :-)

de fleste billige hjemmebehandlingene funker minimalt, prøvd flere fra vita, kicks etc. Jeg anbefaler å dra til tannlegen, da får du det resultatet du ønsker, og det varer :) trenker du en kickfix kan du pusse tennene med bakepulver en gang i blant.
Pusse tenner med bakepulver? Det har jeg aldri hørt om!

Gjort det hos tannlegen med best resultat. Prøvde et par hjemmeblekinger men fikk da blødende tannkjøtt og betennelse av den ene, så jeg er ikke så begeistret for hjemmebleking. Sjekk hvertfall at man har en frisk munn før man bleker, det er viktig :)

Hva er hydrogenpeeoxid?
Det er ei flytende væske som fåes kjøpt på apoteket, i ei lita flaske, blir ofte brukt til munnstell i sjukehus, eller for folk som har problem med bakterieinfeksjonar i munnhulen:)
Det er i tillegg ofte eit av virkestoffa i tannbleiking, da det har slik effekt på tennene når ein brukar det i mindre fortynna væske enn til feks munnstell:)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg har prøvd smilelab fra vita, syns ikke at det ga noen effekt, men så har jeg ganske hvite tenner fra før av :)

Ja, har bleket tennene mine :)

Gjorde det hos tannlegen :) og er veldig fornøyd.
Da får du resultater, uten å blåse bort penger på alle disse gjør-det-hjemme-forsøkene som ikke funker likevel... :P

Jeg kjøpte strips på ebay. De funket, men jeg fikk noe sykt med ising i tennene, så vil ikke anbefale det.

Back
Topp